ovistestillä positiivinen raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuska7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamuska7

Jäsen
23.08.2012
768
0
16
Te joilla ovistesti näyttänyt raskauden, niin missä vaiheessa (kp/dpo) olette sillä testanneet ja onko se testi viiva ollut siis vahva viiva?
Oletteko sitten tehneet raskaustestin? Onko se näyttänyt positiivistä?

kp 26 eli dpo 13 näytti ovistesti hymynaamaa siis digi sekä vahva viiva tuli liuskaovistestiin.
kp 25 eli dpo 12 tein raskaustestin ja plussa , piti varmistaa seuraavana päivänä sitten noilla ovistesteillä.

Mulla on normi säännöllinen kierto n. 24-26pv

• Tykkää
Reactions: mamuska7
Jos ovistestillä bongaa oviksen ja sen jälkeen testaa ja tulee haalea viiva, niin miten on mahdollista että viiva on vahva vielä myöhemmin saman kierron aikana?

Sehän vaan mittaa Lh-hormonin tasoa, joka voi nousta myös uudelleen ovulaation jälkeen. Ihan normaalia.
Vaihtoehtoina on sitten, että ekalla kerralla munasolu ei irronnutkaan ja kroppa yrittää uutta kierrosta (tätä tukisi aamulla mitattu ruumiinlämpö). Tai että on taipumus pco:hon, jolloin Lh-hormonia erittyy mihin aikaan kierrosta hyvänsä.

No kun pari vuotta on menny, toivotte ettei se ois näyttäny koskaan plussaa!

Häh? Mulla ekasta raskaustesti plussasta kulunut n.20-v enkä ole päivääkään katunut sitä plussaa. Jokaisesta plussasta olen ollut onnellinen ja jokaisesta lapsesta kiitollinen. Vielä kun saisi yhden, mutta jos ei, niin ei se maailmaa kaada. Onnellinen olen, että olen onnistunut saamaan noikin lapset mitä minulla jo on <3

Yhteistyössä