HÄTÄTIEDOTE JOENSUUHUN - ULKONALIIKKUMISKIELTO!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiirimatto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Nyt meillä kuuluu jo morsetettuna televisiolähetyksissä tuo varoitus! :o

Ai sitäkö se oli. Esikko tuli äsken kysyy mikä tuo piitpitys on ja mä vastasin, että tulee tuosta elokuvasta... telkku auki selän takana.

Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:
Mun mies on tolla alueella töissä. Pitäis päästä kahdentoista aikaan töistä. Pääseeköhän lähtemään.

Mies laittoi juuri viestiä, että eivät pääse lähtee töistä ennen kuin tilanne ohi :(

Mun mies on tolla alueella töissä. Pitäis päästä kahdentoista aikaan töistä. Pääseeköhän lähtemään.

Mies laittoi juuri viestiä, että eivät pääse lähtee töistä ennen kuin tilanne ohi :(

Siellähän on se ulkonaliikkumiskielto.
Ja alueella on varmaan kaikki tiet täynnä hälytysajoneuvoja.

Hyvähän se on olla siellä työpaikalla sisällä turvassa jos ilmassa on pahastikkin jotain myrkyllistä.

Vaikka kyllä mä haluaisin että mies oli mun luona jos tollasta täällä tapahtuis.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:

Siellähän on se ulkonaliikkumiskielto.
Ja alueella on varmaan kaikki tiet täynnä hälytysajoneuvoja.

No tuskin sentään kaikki tiet.. aika iso on tuo alue

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä:
mammat pienes paniikis

No kyllä jokanen varmaan omasta terveydestään sen verran välittää että tosissaan ottaa tuollaisen asian.Ei siitä turhaan uutisoida eikä turhaan ulkonaliikkumis kieltoja laitella. :flower:

Et ymmärrä, alueelle on laskeutunut UFO ja humanoidit hiippailee alueella.

Yhteistyössä