Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Nyt meillä kuuluu jo morsetettuna televisiolähetyksissä tuo varoitus!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:Mun mies on tolla alueella töissä. Pitäis päästä kahdentoista aikaan töistä. Pääseeköhän lähtemään.
Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:Mun mies on tolla alueella töissä. Pitäis päästä kahdentoista aikaan töistä. Pääseeköhän lähtemään.
Mies laittoi juuri viestiä, että eivät pääse lähtee töistä ennen kuin tilanne ohi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:Mun mies on tolla alueella töissä. Pitäis päästä kahdentoista aikaan töistä. Pääseeköhän lähtemään.
Mies laittoi juuri viestiä, että eivät pääse lähtee töistä ennen kuin tilanne ohi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äijä:mammat pienes paniikis
Alkuperäinen kirjoittaja äijä:mammat pienes paniikis
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:Oikeasti kyse on siitä, että humanoidit valloittaa maailman.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:Alkuperäinen kirjoittaja joensuulainen:Mun mies on tolla alueella töissä. Pitäis päästä kahdentoista aikaan töistä. Pääseeköhän lähtemään.
Siellähän on se ulkonaliikkumiskielto.
Ja alueella on varmaan kaikki tiet täynnä hälytysajoneuvoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:Alkuperäinen kirjoittaja äijä:mammat pienes paniikis
No kyllä jokanen varmaan omasta terveydestään sen verran välittää että tosissaan ottaa tuollaisen asian.Ei siitä turhaan uutisoida eikä turhaan ulkonaliikkumis kieltoja laitella. :flower: