hattentatti-nettikauppa, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
Tilasin tuosta nettikaupasta viikko sitten tossut lapselle, maksoin verkkopankissa. Sieltä tuli samana päivänä sähköpostia sitten, että tilauksessa joku häiriö ja että maksua ei näy heidän tilillään tjn. Mun verkkopankissa kuitenki lukee selvästi että maksu on mennyt sinne. Olen laittanut heille pari kertaa nyt viikolla sähköpostia ja yrittänyt selvittää asiaa mutta ei vastausta kuulu.. Mistähän tämä johtuu?

Minä vastottain tilasin sieltä tavaraa, ja tuotteet kyllä tuli nopeasti, mutta yhden tuotteen osalta minun täytyi laittaa reklamaatio ja kysyin että miten tehdään palautanko tuotteen vai toimittaako he puuttuvan osan jälkitoimituksena.. sain vastauksen että ei voi olla mahdollista että tuotteesta puuttuu tuo osa, ja sen jälkeen sähköposteihini ei ole vastattu.. ja palautusosoitteenkin sivujen mukaan saa sähköpostilla kunhan ensin ottaa sinne yhteyttä.. täytyy varmaan viedä asia eteenpäin jos mitään ei edelleenkään tuolta hattentatista vastata.

Ei todellakaan ole ammattimainen verkkokauppa, vaan luultavasti joku nettihuijari-kotiäiti. Niin kauan kun tuotteita on varastossa ja ei ole reklamoitavaa, varmaan kaikki sujuukin hyvin, mutta ongelmatilanteissa eivät vastaa posteihin, eivät anna palautusosoitetta eivätkä luultavasti tule palauttamaan rahojakaan. EN SUOSITTELE!

Yhteistyössä