Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah :nehän on yksiä........valittavat muka miten rankkaa mut aina saavat sit kunnon lomat ja vapaat kun pennut on isällä tai ex anopilla tai missä lie
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah :nehän on yksiä........valittavat muka miten rankkaa mut aina saavat sit kunnon lomat ja vapaat kun pennut on isällä tai ex anopilla tai missä lie
Alkuperäinen kirjoittaja BKM harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:entäs jos niitä ois kaks...![]()
Niin tai neljä...en ole YH, mut välillä tulee sellanen fiilis kun ois. Ukko lähtee aamulla töihin 8-9 maissa ja palailee illalla 21-23.
ei nyt millään pahalla, mutta kyllä se musta kuitenkin on hiukan eri asia olla ihan oikeasti yh kuin se, että on mies, joka käy töissä. Mun mies, silloin kun vielä asuttiin yhdessä ja kun oli sitä aikaa kun kaikki oli hyvin, teki lähes poikkeuksetta 7-21 päiviä, mutta kyllä se nyt silti oli ihan eri tilanne kuin olla kokoajan yksin. Olihan se sentään viikonloppuja kotona, yöt, puhelimella tavoitettavissa, aamutouhuissa mukana jne.
No mä en voi valittaa koska mun mielestä yhden lapsen hoito on todella helppoaAlkuperäinen kirjoittaja hah hah :nehän on yksiä........valittavat muka miten rankkaa mut aina saavat sit kunnon lomat ja vapaat kun pennut on isällä tai ex anopilla tai missä lie