Hauska onnitteluruno Ylioppilaalle???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naminami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

naminami

Uusi jäsen
01.11.2004
20
0
1
Auttakeehan Ystävät hyvät, elikkäs...

Hakusessa olis joku hauska, humoristinen ja rennonolonen
ONNITTELURUNO YLIOPPILAALLE????(Tuleva yo on avokin pikkuveli)

En haluaisi semmosta niin "virallista" "yksi etappi elämässä suoritettu" juttuja. Oon koittanu googlettaa ja ettiä, mutta ei.

Oon iki kiitollinen, jos joku keksii taikka löytää jonkun kivan .
:flower:
 
Juhlitaan eikä syyttä suotta
olethan opiskellut monta vuotta.

Lakkivalkoinen päätäsi komistaa
ja täten muistuttaa,
ei elämässä pääse kuin eteenpäin,
joten pidähän lippa oikein päin.
 

Yhteistyössä