Hauskaa vappua!!! G:mitä teette tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Normaali työpäivä jonka päätteeksi haen lapsen päiväkodista. Töistä tultua grillataan ja herkutellaan vappuherkut, koitetaan pitää lystiä lapsen kanssa. Kun saadaan lapsi nukkumaan, keskustellaan miehen kanssa avioliiton jatkosta. Taitaa olla viimeinen yhteinen vappu miehen kanssa, yli kymmenen yhteisen vuoden jälkeen. :´(

Nyt aamulla pyykkiä ja huusholli järjestykseen. Lasten tavaroiden pakkaus ja matka mummille. Illalla ulos syömään jonka jälkeen amatöörimäisesti kavereiden kanssa ryyppäämään.

Mä käyn yhdessä toimistossa samalla kun meen päivälenkille. Pitää pestä kunnon kasa pyykkiä ja siivota tänään kanssa. Otan päikkärit kuopuksen kanssa. Käyn kaupassa ja mietin mitä syödään tänään illalla ja huomenna. Illalla varmaan katson vähän töllöä ja neulon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja me:
ollaan kotona, syödään hyvin, sauvotaan rantasaunassa ja otetaan talviturkki pois, HRRRRRRRRR ;)

repes...sauvotaan????? SIIS SAUNOTAAN!

:laugh:
jo on vappuja joka lähtöön...
yhet polttaa savusaunan, toiset sauvoo saunassa....

:)
Mä vietän illan ystävättäreni kanssa. Saunotaan, syödään hyvin, otetaan viiniä ja jutellaan. Rento ilta siis tiedossa.

Mennään katsomaan kaverin viikon vanhaa vauvaa ja tilaamaan meidän kihlasormukset :) Illalla saunaan ja syödään jotain hyvää. Mies ottaa varmaan pari ölviä ja itse pysyn limulinjalla, kun oon raskaana 37+5. Lapset menee yökylään ja huomenna paahdetaan torille ja ehkä (säästä riippuen) tivoliin.

Lähdetään likan kanssa systerin jengin luo.
Suunnitelmani on istuskella pihalla ja kitata vappujuominkeja, vaikka satais ämmiä taivaalta. Toivon mukaan hyvässä seurassa.. Toivoisin grillailua ja chillailua.
Systeri on selvänä raskautensa takia, niin lapsesta ei kenenkään tartte olla huolissaan. Kiwwaa on kaikilla, niin toivon.
Pallokin pitää likalle viel ostaa.

Vielä kitkuttelen koululla.

Ihan kotiympyröissä.
Koristellaan koti ja laitetaan hyvää naposteltavaa.
Alkuillasta grillaillaan naapureiden kanssa yhteisgrillillä vappuhatut päässä.
Näin se varmaan taas menee. =)

mennään mun kaverin luo saunoon ja grillaamaan,sit illasta myöhemmin kotio,ja huomenna vapputorilla käynti, ja pienio toivo sisällä, että porukat tulisi "ajoissa" synttäreiden vietosta,jos päästäs ite miehen kaa sit kä'ymään jossain...mutta tuskinpa vaan

Hyvää vappua! Miehen kanssa suunniteltiin että maataan sohvalla ja podetaan flunssaa (joka iski molempiin yhtä aikaa) ja lapset saavat siinä ympärillä puhaltaa ilmapalloja ja juhlia vappua meidänkin puolestamme. :snotty:

Yhteistyössä