Hauskoja synnytysjuttuja`?! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
Mä tohkeissani selitin synnytyssalissa kätilölle kuinka mut oli tuotu sinne saliin vessan salaoven kautta :D Olin kyl tullut ihan normaalikäytäviä pitkin mut oli vaan taju vissiin ollu vähän kankaalla..

Sitten kun sain luvan ponnistaa niin mua alko hirveesti närästää joten kysyin sit kätilöltä et "anteeks onks teillä rennietä?" Kätilö pikkasen naureskeli mulle :D Kävi kyllä sit hakemassa mulle närästyslääkkeet :)

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ei jestas :laugh: Yritin tässä laittaa kuopusta nukkumaan, tai siis jätin sen tuonne huoneeseensa siinä toivossa, että se yksinään siellä nukahtaisi. Sain luettua sipulin kirjoituksen, kun hysteerinen parku alkoi, poika huusi "syliin", no ei auttanu ku mennä paikalle ja syliinkin otin, mihin rauhottui sitten jonkun ajan päästä. Oltiin ihan hiljaa, sitten yhtäkkiä repsesin ihan totaalisesti nauramaan, kun mietin tilannetta, et toinen on just saanut synnytettyä ja valittaa, että paleltaa ja miestä nolottaa ja menee vähän vaikeaksi, kun kuuli, että panettaa :laugh: :laugh: Poika säpsähti sylissä ihan kunnolla, kun niin rupesin nauramaan :whistle: Ja se toinen oli kans hyvä, kaksyt yli kaks
:laugh: :laugh:

Miks meillä ei tapahtunu mitään kovin hauskaa.. No, jos sitä joskus vielä pääsee synnyttämään niin ehkä sit sillä kertaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ei oikein mitään muuta hauskaa tapahtunut, mutta se on naurattanut jälkikäteen kun oli avautumisvaiheen supparit kipeimmillään ja epiduraalia valmisteltiin. Vedin ilokaasua oikein antaumuksella supistusten aikana ja laitoin sitten ihan silmät kiinni että pystyin keskittymään. Kun avasin silmät, mies katsoi vierestä oikein hellästi ja kysyi: "Nukahditko sä?" Nukutti muuten ihan hirveesti just siinä kohtaa kun ei henkee saanu kun sattu :D

Tää oli kans aika paha :kieh: :laugh: :laugh:

Tais olla kolmas tulossa ja edelliset tullu sillai ettei kerinny" ite mukaan ", päätinpä nyt fiksuna kysyä että mites mun pitää olla et olen kunnolla, no kätilö jotain siihen malliin että peppu kiinni alustasssa sitä mä hoin siinä sitten ittekseni.Tyttö muuten kasteli kätilön tuli vauhdilla lapsvesi ja tyttö perässä.

Yhteistyössä