Hautajaiset, voiko laittaa paksut sukkahousut, ja millaset kengät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niinpäniin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niinpäniin"

Vieras
Vielä on aika kylmää niin ei huvittaisi ohkasissa sukkahousuissa hillua, vaatteena siis kotelomekko, voiko sen kanssa laittaa paksut sukkahousut?

Entä kengät, saappaat vai nilkkurit? Vai ohkaset sukkahousut ja avokkaat?

Ensinnäkin, otan osaa.

Itse olin juuri läheisen hautajaisissa paksuilla sukkahousuilla ja nilkkureilla. En usko että siellä kukaan kiinnittää huomiota, ellei nyt ihan hellemekkoon pukeudu. Pääasia että on siistit vaatteet.

[QUOTE="Tii";28335780]Ensinnäkin, otan osaa.

Itse olin juuri läheisen hautajaisissa paksuilla sukkahousuilla ja nilkkureilla. En usko että siellä kukaan kiinnittää huomiota, ellei nyt ihan hellemekkoon pukeudu. Pääasia että on siistit vaatteet.[/QUOTE]

Kiitos!

Meille on tulossa tosi pienet hautajaiset niin siellä ei sekoitukkaan massaan niin kuin isommassa väkijoukossa.

Mielestäni hautajaisiin voi ilman muuta pukea paksut sukkahousut. Kunhan asu on siisti ja musta. Kyllä nykyään voi paksuja sukkahousuja käyttää melkein missä vaan, kun ei nyt mihinkään viralliseen iltajuhlaan laita.

En kyllä kotelomekon kanssa laittaisi paksuja sukkiksia. Ohuet sukkahousut jalkaan ja siistit kävelykengät, ei tarvitse olla avokkaat,mut ei nilkkuritkaan käy.

Jo spelottaa,et palelee niin sit housut jalkaan.

Ei siellä ole enää kylmä

Osanottoni

Olen pitänyt tähän vuoden aikaan mustia saappaita/nilkkureita haudalla ja vaihtanut avokkaisiin sitten muistotilaisuudessa.

Ja mieluummin laittaisin paksut sukkikset kuin palelisin. Paksuja sukkiksiakin löytää juhlavampina, ei tartte olla pelkästään se 15 den. ohuet sukkikset...

Minulla oli helmikuussa mummon hautajaisissa juuri kotelomekko, hiukan paksummat sukkikset ja nilkkurit. Oli tosi kylmää eikä olisi ohkaisissa sukissa pärjännyt.

Yhteistyössä