isännän täti kuoli. no tälla porukalla siis isännällä ja sen viidella veljen ja siskon perheillä on sellainen käytäntö ollut, että on laitettu yhteinen kukkalaite, jos on kuollut sukulainen, ystävä, naapuri tms. no nyt sitten kyksyin laitetaanko nytkin. soitin yhdelle isännän veljelle ja annoin tehtäväksi selvittää muiden sisarusten kesken asian. no tää oli sitten soittanut isännän yhdelle siskolle, joka eilen soitti minulle alakaen paasata että laitetaan vaan mutta se on sitten hän joka sen menee laskemaan eikä kukaan muu. että hän haluaa kerrankin olla näytillä eikä jossain kirkon penkissä seisomassa, seiskoon muut. mä nyt sitten olen miettinyt, että taidan kieltäytyä koko laitteesta ja laittaa perheeltämme oman kukkalaitteen. koska tää ei ole mielestäni sellainen tilaisuus, jossa pyritään pätemään ja esittelemään itseään. näähän on hautajaiset. minusta se olis niin että nämä kuusi sisarusta/veljestä menis arkun ääreen ja puolisot nousis penkissä seisomaan. tai sit sovittais yhdessä kuka menee laskemaan.