Hävetkää vanhemmat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mannaryyni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mannaryyni

Vieras
Löysin netistä hyvän blogin, jossa kirjoitus joka ehdottomasti on jokaisen äidin ja isän luettava. Häpeätkö sinä? Omaa vai muiden käytöstä?

http://iltasanomiset.blogspot.com/2007/09/hvetk-vhn-vanhemmat.html

tuota on kyllä ja valitettavan paljon!!!:/ Oma lapseni on usein ymmällään meillä kun ei tuota touhua sallita!! monesti on häneltä tavarat käsistä viety ja vanhempi seisoo vierässä ja vaan hymyilee, käsittämätöntä!!

Lukemisen arvoinen =) Ärsyttää moinen selvä välinpitämättömyys :kieh: Toisen tavaroita ym käytetään ja lainataan vain LUVAN kanssa. Itse en anna omien lapsieni ottaa kenenkään muun leluja, enkä hyväksy muiltakaan sellaista!!!

viidakon laki näyttää olevankin valtakunnallinen ilmiö. Naapurin lasten isä opasti minua lasten kasvatuksessa: " Olen aina opettanut, että lelut saa ottaa toisen kädestä, katsos vahemmat pärjää aina." :headwall:

Miä en tykkää tommoisesta tyylistä että "päiväkodissa kaikki lapset oppivat ja kotona kasvaneet on mitä on". No oma lapsi onkin kotikasvatettu että ehkä se on sitten sitä. :whistle:
Kirjoittajalla on asiaa mutta miksi se pitää esittää noin kouhkaamalla?

Tää on sama ihminen joka haukkui perhepetiläiset, eikös vaan? :xmas:

Ihan tuota samaa olen nyt viimepäivinä miettinyt. siis tätä välinpitämättömyyttä. Tuolla leikkipuistoissa kun tuntuu tosiaan olevan välillä niin kirjavaa porukkaa.

a) lapseni tulee sietää mukisematta tönimistä

b) lapseni tulee sietää mukisematta sitä, että hänen lelunsa napataan hänen käsistään

c) ettei lapseni kanssa leikitä

d) että on ok, että jotakin lasta kiusataan määrättömät määrät, kunnes ei-toivottu lapsi ei enää tule yhteisille leikkipaikoille

e) että naapurin lapsi voi rauhassa pilkata minua

f) että naapurinsetä saa ravistella ketä tahansa vierasta lasta

Niin se nyt on ja niin se tulee aina olemaan.

Kamalaa, et ole tyhmä. Pistä kampoihin tai soita vaikka johonkin palvelevaan puhelimeen. Jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmäkö olen?:
a) lapseni tulee sietää mukisematta tönimistä

b) lapseni tulee sietää mukisematta sitä, että hänen lelunsa napataan hänen käsistään

c) ettei lapseni kanssa leikitä

d) että on ok, että jotakin lasta kiusataan määrättömät määrät, kunnes ei-toivottu lapsi ei enää tule yhteisille leikkipaikoille

e) että naapurin lapsi voi rauhassa pilkata minua

f) että naapurinsetä saa ravistella ketä tahansa vierasta lasta

Niin se nyt on ja niin se tulee aina olemaan.

Kirjoittaja ei ole se perhepeti-jutun kirjoittanut toimittaja, vaan perheenäiti, joka on lähettänyt sähköpostilla viestin/kirjoituksensa tuolle toimittajalle.
Lukekaapa tarkemmin se sivu. Se käy selvästi ilmi sieltä.

Toimittajan nimen näkee kuka tahansa tuolta sivustolta ja toimittaja kirjoitti sen perhepeti-jutun omalla nimellään. Tämä perheenäiti on halunnut sanoa sanottavansa mutta pysyä anonyyminä. Ei kai kukaan perheenäiti uskalla nimellään kertoa että mun mammapiirituttavani tekevät näin ja tuttavani näin. Ei olisi enää hiekkalaatikolle asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Naakula:
Miä en tykkää tommoisesta tyylistä että "päiväkodissa kaikki lapset oppivat ja kotona kasvaneet on mitä on". No oma lapsi onkin kotikasvatettu että ehkä se on sitten sitä. :whistle:
Kirjoittajalla on asiaa mutta miksi se pitää esittää noin kouhkaamalla?

Tää on sama ihminen joka haukkui perhepetiläiset, eikös vaan? :xmas:

Ja lisään vielä että kattokaapa sen toimittajan historiaa. Hän ei taatusti voi itse olla kirjoittanut tuota oikeudenmukaisuusjuttua kun ei ole pikkulapsien perheenäiti, kun täysi-ikäinen on jo hänen lapsi.
Eikä taatusti tuo toimittaja itse ole pyörinyt siellä leikkikentillä vaan joku perheenäiti siellä on ollut, joka on jutun kirjoittanut.

noita lapsia on ja pirun paljon..voi niin paljon..
ihan sama kuka sen on kirjoittanut mutta täyttä totta.

eriytyksellä että kyllä nämä hellanlettas kullanmurut siellä tarhassakin päsmäröivät ja kun ei mene tahto läpi niin poljetaan jalkaa ja äidille valitetaan miten täti on paska jne.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
noita lapsia on ja pirun paljon..voi niin paljon..
ihan sama kuka sen on kirjoittanut mutta täyttä totta.

eriytyksellä että kyllä nämä hellanlettas kullanmurut siellä tarhassakin päsmäröivät ja kun ei mene tahto läpi niin poljetaan jalkaa ja äidille valitetaan miten täti on paska jne.

:wave: :wave: samaa mieltä =)

Yhteistyössä