Hävettää kun oon niin ruma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin ihastunu joskus yhteen tyyppiin joka ei osannu muuta kun haukkuu mua. Olin millon mikäkin. Sitten kävelin vähän aikaa sitä vastaan ja mua hävettää että se selvästi näki et se sen haukkuminen on satuttanut mua ja häpesin myös itseäni, olin todella ruman näköinen, lyhyillä yöunilla, punottavieni kasvojeni kanssa, finnejen kanssa, silmäpussien ja tummien silmänalusten, ohuiden hiuksien ja ilman meikkiä... tais silläkin jätkällä hajota kuva musta ja nyt mä oon ihan ahdistunu vieläkin siitä koko tilanteesta, kun en voinu kattoo ees silmiin ja kävelin tosi nyrpeen näkösenä nopeesti vaan sen ohi! Miks mä oon tällänen paska aina... jota saa vain hävetä ja joka on aina muiden haukuttavana... ja miten voi olla niin paska tuuri, et näen just sitä kun se on haukkunu mua edellisenä päivänä. Ei sekään kattonu muhun päin, naureskeli vaan kaverinsa kanssa mulle jotain ja lähtivät sit seuraamaan ja ottivat kotiosoitteen selville..

älä oo tuommosten kans missään tekemisissä ja ala ite arvostamaan ittees.
Se joka kiusaa muita häpeää yleensä jotain itsessään.

[video=youtube;-s-4IzLzcV0]http://www.youtube.com/watch?v=-s-4IzLzcV0[/video]

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;28629003:
Laitat pussin päähän ja vielä arskangelit silmille, näin :cool:, ja kas, peittyi koko naama ja hiukset. Mitä vielä pyydät?

Joo kato ihan normaaleja kauneudenhoitovinkkejä pyysin!! Miten hoitaa esimerkiks ihoa. Vittu sinäkin olet kyllä yksi saatanan pässi, toivottavasti joudut huomenna kolariin tai sun lapses.

Kyllä aika nuorelta kuulostat, mutta ei se mitään, valitettavasti nainen voi olla epävarma ulkonäöstään missä iässä vaan. No hius- ja ihovinkkejä on vaikea lähteä antamaan kun jokainen meistä on omanlaisensa. Mutta jos sulla on mahdollisuutta niin mene kampaajalle ja käy opettelemassa juuri sulle sopiva meikki vaikka tavaratalon kosmetiikkaosaston henkilökunnan avustuksella. Mutta silti kaikkein tärkeintä on ihan oikeasti se, miten kannat itsesi ja minkälainen ihminen olet. Hyvä ryhti tekee paljon. Ja kertakaikkiaan hymy, ystävällisyys ja ilo on viehättävää aina. Itse tiedän monta ihmistä, jotka ovat mielestäni tosi viehättäviä ja puoleensavetäviä vaikka ulkoisesti saattavat olla yleisten kauneusihanteiden ulkopuolella.

[QUOTE="Noniin";28629027]Kyllä aika nuorelta kuulostat, mutta ei se mitään, valitettavasti nainen voi olla epävarma ulkonäöstään missä iässä vaan. No hius- ja ihovinkkejä on vaikea lähteä antamaan kun jokainen meistä on omanlaisensa. Mutta jos sulla on mahdollisuutta niin mene kampaajalle ja käy opettelemassa juuri sulle sopiva meikki vaikka tavaratalon kosmetiikkaosaston henkilökunnan avustuksella. Mutta silti kaikkein tärkeintä on ihan oikeasti se, miten kannat itsesi ja minkälainen ihminen olet. Hyvä ryhti tekee paljon. Ja kertakaikkiaan hymy, ystävällisyys ja ilo on viehättävää aina. Itse tiedän monta ihmistä, jotka ovat mielestäni tosi viehättäviä ja puoleensavetäviä vaikka ulkoisesti saattavat olla yleisten kauneusihanteiden ulkopuolella.[/QUOTE]

Niin. Osaisinkin hymyillä silleen kunnolla... mutta kun en. Jos mä hymyilen silleen vaan huulilla, niin näytän pikemmin vittumaiselta kun nätiltä ja hyväntahtoselta. Eniten ruoskin tässä itseäni siksi, koska annoin sen tyypin haukkujen satuttaa ja häpesin itteeni kun menin sen ohi, välttelin.. en voinu rehdisti ja reilusti katsoa vaan sitä, häpesin mun finnejä, häpesin kaikkee itessäni, mikään ei oo kaunista tai hyvää

Joo kato ihan normaaleja kauneudenhoitovinkkejä pyysin!! Miten hoitaa esimerkiks ihoa. Vittu sinäkin olet kyllä yksi saatanan pässi, toivottavasti joudut huomenna kolariin tai sun lapses.

näinhän mä vähän arvelinkin, ja aina on toivossa hyvä elää, joku sinne Kolariinkin varmaan joutuu lähtemään.

Läskimahan vedät vaan reippaasti sisään, tai ostat ns. kumipuvun :cool:

Yhteistyössä