hävettää kysyäkin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
mutta mitä tarkottaa provo ? kun joku on käyny jotain ongelmaa aina kysymässä täällä, sitten aina joku sinne kirjottaa et "tää on kyl provo" tai "en kyllä viitti ees vastata ku tää on provo.."
Niin mitä helvettiä se tarkottaa ? vasta alkanu ite täällä pyöriä, niin en tosiaan ymmärrä.

ahaa..mielenkiinotista, mite jollain on muka oikeus tollasta kirjottaa ? itse just juttelin/kyselin anopin kanssa olevista ongelmista ja siel oli ainakin kakskymmentä vastausta et tää on kyl provo. Aikas kusipäistä meininkiä tääl. Jos ei kiinnosta ni onko siihen ketjuun pakko osallistua..? ihan ihme meininkiä, aikuisilta ihmisiltä.

ai onks se sit tyyliin jotain "äääkkh mut raiskattiin apua mitä mä teen.." juttuja...? ihme meininkiä jos normaalia lastenhoitoon liittyvää asiaa kysyy et mitä muut on mieltä, teenkö väärin ni sit tulee tollast ? eihän kellään vissii kai niin tylsä elämä oo jos sellasia pitä keksiä ?

Alkuperäinen kirjoittaja zonia:
ahaa..mielenkiinotista, mite jollain on muka oikeus tollasta kirjottaa ? itse just juttelin/kyselin anopin kanssa olevista ongelmista ja siel oli ainakin kakskymmentä vastausta et tää on kyl provo. Aikas kusipäistä meininkiä tääl. Jos ei kiinnosta ni onko siihen ketjuun pakko osallistua..? ihan ihme meininkiä, aikuisilta ihmisiltä.

Joskus totuus on tarua ihmeellisempää

Olemme ihmisiä, eli pidämme muiden satuttamisesta ja tunnekuohujen aiheuttamisesta. Saamme sairaita kiksejä, kun kuvittelemme toisen kyynelsilmin tai raivopäisenä vastaamassa provokatiivisiin viesteihimme. Tunnemme paremmuutta kun toinen menettää malttinsa.

harmittaa ku oli mukava kirjotella ja jakaa muiden äitien kanssa ongelmia ja ratkoa niitä, kysyä neuvoa kun itse olen täysin pihalla äitiydessäni ni sit tulee joku pässi ja tollei pahottaa mielen, eipä huvita tänne kirjotella paljo enää..ihme sakkia riittää kyl..ja tosiaan pakkoko se on edes osallistua tai lukea niitä juttuja jos tuntuu et ne on keksittyjä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olemme ihmisiä, eli pidämme muiden satuttamisesta ja tunnekuohujen aiheuttamisesta. Saamme sairaita kiksejä, kun kuvittelemme toisen kyynelsilmin tai raivopäisenä vastaamassa provokatiivisiin viesteihimme. Tunnemme paremmuutta kun toinen menettää malttinsa.

minä en sitten taida olla ihminen ollenkaan kun en ole mitenkään draamanhimoinen ihminen, päinvastoin, haluan sulkea kaikki ihmiset pois lähipiiristä jotka tuppaavat jatkuvasti aiheuttamaan jonkunlaista draamaa. Kyllä joltain taitaa olla elämä hukassa jos tuosta tyydytystä saa. Hm. Kumma juttu.

harmittaa ku oli mukava kirjotella ja jakaa muiden äitien kanssa ongelmia ja ratkoa niitä, kysyä neuvoa kun itse olen täysin pihalla äitiydessäni ni sit tulee joku pässi ja tollei pahottaa mielen, eipä huvita tänne kirjotella paljo enää..ihme sakkia riittää kyl..ja tosiaan pakkoko se on edes osallistua tai lukea niitä juttuja jos tuntuu et ne on keksittyjä..

Hei! Älä ota noin raskaasti! :) Ei kaikki voi toisiaan miellyttää. Jätät huomiotta sellaiset kommentit. Kyllä täältä hyviäkin vinkkejä saa. :)
T.Toinen tuore äiti

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:

Hei! Älä ota noin raskaasti! :) Ei kaikki voi toisiaan miellyttää. Jätät huomiotta sellaiset kommentit. Kyllä täältä hyviäkin vinkkejä saa. :)
T.Toinen tuore äiti

joo, sai tosiaan hyviäkin vinkkejä. Harmittaa vaan ja ihmetyttää joskus ihmisten pikkusieluisuus. Itse jos en esim. pidä jostain ihmisestä, en vaan yksikertaisesti ole sen kanssa tekemisissä. Ei oo tarvetta haukkua toista pystyyn koko ajan ja hyppiä silmille. Mie en vaa aina ymmärrä. Kai mie sit ite oon vaa vähä yksinkertainen

Yhteistyössä