hävettää niin etten saa unta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Katselin illalla valokuvia ja mieleen tuli kaikkia noloja asioita lähiajoilta ja vähän kauempaa. Nyt en saa unta kun niin ahdistaa ja hävettää... MIKSI en osaa käyttäytyä normaalisti, fiksusti, ja niin ettei jälkikäteen tarvitse nolostella?! Möläyttelen suustani mitä sattuu ja muutenkin tuntuu että nolaan itseni aina sosiaalisissa tilanteissa.

En kyllä tiedä muistaako muut tai pitävätkö he edes käytöstäni jotenkin outona, ehkä ongelma on vain korvieni välissä. Siltikin ahdistaa! Miten pääsisin nyt yli ja lakkaisin murehtimasta tällaista tyhmää juttua?

• Tykkää
Reactions: tassun
Aina kun tuntuu samalta katson tämän videon eikä enää omat mokat ja nolot tilanteet tunnu yhtään niin pahalle.

[video=youtube;ElPprV5_dQs]http://www.youtube.com/watch?v=ElPprV5_dQs[/video]

Tuollainen murehtiminen on tuttua mullekin, monesti iltaisin alkaa vatvoa asioita, tai yöllä jos herää eikä tahdo saada unta. Ja ne on yleensä mitä tyhmimpiä juttuja, mitä murehtii! Monet täysin merkityksettömiä, eikä niitä muista kukaan muu, kuin itse.

Yritä olla armollinen itsellesi, ajatella, että plääh, mä oon ihan hyvä tyyppi, vaikka on tullutkin möläyteltyä, ja kaikki joskus mokailee :) Sellaisista ihmisistä sitä paitsi monesti pidetään, joille sattuu hassuja ja vähän nolojakin juttuja, ihmiset näkee heissä inhimillisen puolen, ja että ei elämä oo niin hirveen vakavaa aina. Tai koeta suhteuttaa, aatteleppa jotain julkkiksia tai ihmisiä, jotka mokaa OIKEASTI! Ei mitään aikoja sitten unohtuneita möläytyksiä juhlissa tms. Vaan tyyliin joku Tuksu kusemassa asemalaiturille ballerinamekon helmat korvissa.. Se on jo noloo se :D Nuo keinot mua helpottaa, jos alan vatvomaan, toivottavasti suttaa suakin :)

Väsyneenä ajatukset alkavat pyöriä päässä ja ne pitää katkaista aktiivisesti. Melkein kaikki muutkin miettii koko ajan omia mokiaan ja käytöstään, heille olet vain taustamelua, joten älä anna mokien häiritä itseäsi. Eivätkä monet mokat edes ole mokia, olet vain erilainen kuin muut ja toimit toisella tavalla - me kaikki synnymme erilaisiksi ja se on hyvä sillä muuten elämä olisi aika tylsää. :)

Mä olin ennen samanlainen stressaaja. Häpesin esim. vielä aikuisiässä kuollakseni sitä, että mulla tuli joskus ala-asteella luokassa ripulit housuun :D
Suosittelen meditaatiota. Sen avulla oppii olemaan takertumatta ajatuksiin.

Yhteistyössä