N
nolo
Vieras
Siis lasten vaatetuksesta kyse, miksei myös vanhempien. Ite tykkään että lapsilla on siistit ja kauniit vaatteet ja pojalla ns.poikien vaatteita ja tytöllä ihania tyttöjen vaatteita. Hyvin harvoin ostan uutena koska kirppikseltä ja huuto.netistä saa halvalla tai ainakin edullisemmin vaatteita ja nättejä sekä hyväkuntoisia semmoisia. Hävettää olla näin pinnallinen mut en vaan voi mitään että "katson vähän pitkään" lapsia joilla tosi rumat vaatteet,ei kuluneet vaan rumat ja ikivanhat ja tytöllä ei ole nättejä "tyttöjen" vaatteita vaan kauheita vaatteita joita en ite ikinä kehtais varmaan edes kotona pukea lapselle saati laittaa esim- kerhoon päälle. Oikeesti en kato sillee pitkään et kukaan huomais en vaan nyt oikein osaa selittää paremmin. Mut sitte on viimisen päälle kalliit huonekalut ja muutamat taulutelkkarit ym. Ja sitte niistä "rytkyistä" viel kehataan pyytää hurjia summia kaverilta ja sano nyt siinä sitte en sori en kyl halua ainuttakaan noista vaatteista mun lapsille vaan on jotain pakko ostaa =(. Oon kauhee!! Ja itekin pukeudun siististi vaikka en kalliita vaatteita ostakaan enkä kulje muodin mukana et aina pitää olla viimisintä trendiä mut en kyllä käytä mitään ikivanhoja hirveitä farkkuja yms. Nyt antaa tulla kakkaa niskaan, olen valmis!