Hävettääkö muita ostaa -50% alessa olevia ruokia

Nyt kun aloin ajattelee niin ehkä pikkasen hävettää. Yleensä mies ostelee aleruokia, varsinkin mikropöperöitä töihin evääksi. Jos oon mukana niin käännän paketin toisin päin tai laitan jonku toisen tavaran hintalapun päälle.
En tiiä mistä tällainenkin tullu. Mun äitikin ostaa alesta eikä niis ruuissa tosiaan mitään vikaa ole.

Ja olisitte kuulkaas nähneet mun ostoskärryt joulun jälkeen kun myivät "ilmaiseksi" joululta jääneitä juttuja... Mulla oli kärry täynnä laatikoita (hyviä karjalanpaistin kanssa), ja kaikenlaisia muita lihakimpaleita ja suolapaloja. :p
Ja kuulkaa, ikinä ei ole tarvinut valittaa, että mitä annan lapsille ruoaksi, kun mitään ei ole... kun aina on pakkasessa sitä "punasta päivää." :)

Mä olen nyt vasta alkanut niitä ostaa, jos heti aamupäivällä mennään kauppaan ja jotain vielä on jäljellä. En kyllä montaa kehtaa niitä ostaa ja kärryssä aina niin pistän ne, ettei vaan alelappua näy. Hävettää siis osittain niitä ostaa, mut minkä sitä pihiudelleen voi, vaikka rahasta ei pulaakaan ole.

Meillä ainakin ostetaan ale-tuotteita, ja ei kyllä ikinä ole hävettänyt. Enemmänkin hävettäisi, jos kyttäilisin toisten ostoskärryihin ja koreihin mitä ostavat. Ehkä siinä kohtaa olisi aika kysyä, kuinka tapahtumarikasta se oma elämä oikein on :xmas:

no varmaan kauppiaskin on tyytyväinen, että saa siitä vanhaksi menevästä tuotteesta edes jonkun hinnan, eikä tarvi roskiin laittaa. siksihän niitä alennuksia annetaan, että saatais ne vanhatkin myytyä. teet siis kauppiaalle palveluksen! :)

voe helevetti,oikeastiko jollaki tommone hävettäis..? mä ainaki otan samantien useamman pakkauksen jos on tarjouksessa, aina katon eka onko "punasia lappuja" ja ostan sit pakkaseenki. Eihän sem ikään köyhän merkki oo. :o

Olenko minä todellakin tämän palstan ainoa bakteerikammoinen. En osta ale lihatuotteita pakkaseen, ruoathan pitäisi pakastaa mahdollisimman tuoreena. Joskus olen ostanut alelihaa, jos olen tekemässä ruoan siitä samana päivänä. Kesälle lihaa ostaessani valitsen yleensä aina kaikkein tuoreimmat paketit, kun olen ollut kaupassa töissä ja nähnyt miten lihalaatikot voivat olla myymälässä lämpimässä tunteja ennen kuin pääsevät tiskiin. Siskoni ostavat "punaista"lihaa hamstraten ja pitävät minua hulluna, kun en tee samoin.

Ei hävetä.

Ainoo että nyt toi s-market on vasta alkanut lätkimään niitä lappuja sen päivän ruokiin, ennen niissä oli -50% jo päivää paria ennen viim.pv.ää.

En pakasta ellei ole sitä yhtä käyttöpäivää jäljellä, samanpäivän juttuja en pakasta.

Ei hävetä yhtää ostella ale tuotteita. Samanlaillahan kaikki ostelee vaatteita ym. alennuksessa olevaa. Mitä eroo, ruualla ja muilla ? Ja kun päiväystäkin viel jäljellä, niin miks tuhlata ja ostaa vierestä normaalilla hinnalla ? Tyhmäähän se ois !! Mulkaise takasin niitä tuijottelijoita ! :)

ei hävetä! pääasia että nekin ruuat menee käyttöön eikä kaatopaikalle vanhentuneina ja myyntikelvottomina.
en usko kenenkään epäilevän kukkaroni sisältöä vaikka noita alennustuotteita ostan tai vaikka jospa siinä se kukkaron sisällön salaisuus kun mietin mitä ostan ja mitä mikin maksaa

No minä aina sunnuntaina käyn iltamissa lähikaupassa ja ostan justiinsa noita tarjoustuotteita (-50%). Laittelen niistä sitten ruokia ja pakastan viikolle. Ja ei hävetä kyllä yhtään :) Varmaan laittavatkin tuotteet valmiiksi kaupassa, kun tietävät, että se pyhäillan tarjoustenkyttääjä kohta tulee taas ostoksille :)

Oispa täälläkin joskus kaupassa -50% tuotteita, niin varmana ostaisin. Jos täällä joskus niitä onkin, niin viimeinen käyttöpäivä on taatusti sama päivä. Ruoka on niin saamarin kallista, että eihän tuohon normaalihintaiseen ole kohta varaakaan.