hävettääkö sinua ostaa paljon eineksiä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no hävetti tossa yks päivä kun kävin hakemassa evästä sairaalaan. Vauvalle ostan joskus valmispuuroja (niitä tetrapakkauksia). Nolottaa se, että olen nuori ja ihmiset varmaan ajattelee ettei meillä muuta sitten syödä kun kaupan valmista.

en normisti ostakaan, mutta jos ollaan kipeänä tai on kiire tai lähtään reissuun, ni ostan enkä häpeä. enkä ajattele sen kummempaa, jos joku ostaa, en kyttää ihmisiä kaupassa.

joskus olen miettinyt kassalla toisten asiakkaiden ajatuksenjuoksua, kun ostan esim. 10-15 valmispakastepizzaa kerralla... mutta eiväthän he voi tietää, että meitä on joskus toistakymmentä henkeä ruokapöydässä. :laugh:

Monesti kun ostan jotain nakki-ranskis-maksalaatikko-kalja-limppari-settiä naurattaa koska olen ammatiltani keittiömestari ja mielestäni ihan pätevä ja taitava sellainen. Hauskimmat ilmeet kassalla on kun tuon setin lisäks hihnalla on esim tuore ankeria tai simpukat.

no jos hävettää niin en osta.
En siis osta, mutta siitä syystä että en koe tareelliseksi.
Todella harvinaista jos einekset hyppää kärryyn enkä näe silloin syytä miksi hävetä.

lasten valmisruokia en osta. kaksi syytä, ne on sellasta sotkua ja lähes saman makuista vaikka mitä laatua söisi (olenpahan maistellut)
ja lapsi on allerginen joten eipä edes tule käytyä hyllyillä.

Me äärimmäisen harvoin ostamme eineksiä. Silloin kun harvoin ostan, ei hävetä. Kieltämättä ehkä harmittaisi itseäni, jos kärryt olisivat hirmu täynnä eineksiä eikä ollenkaan vaikka hedelmiä ja vihanneksia - tavoitteena on kuitenkin tehdä muksuille suurinpiirtein terveellistä ja hyvää ruokaa.

Yhteistyössä