Hävettääkö teitä, kun...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuhu

Vieras
Esim. ystäväperheen lapsi/lapset ovat lihavia... Minua vähän hävettää joskus, kun lapseni liikkuvat ystäväperheen lasten kanssa (olen ehkä törkeä... mutta omat lapseni ovat hyvässä kunnossa ja liikkuvia). Onko tuttu tilanne

Esim. ystäväperheen lapsi/lapset ovat lihavia... Minua vähän hävettää joskus, kun lapseni liikkuvat ystäväperheen lasten kanssa (olen ehkä törkeä... mutta omat lapseni ovat hyvässä kunnossa ja liikkuvia). Onko tuttu tilanne

Surkea jopa provoksi, mutta jos olet tosissasi, niin ennemmin moista ääliötä häpeäisin kuin pyöreää lasta.

Onhan näitä... Itse lihoin parissa vuodessa normaalipainoisesta sairaalloisen lihavaksi (en ala selittämään miksi, mutta mm. sairauden vuoksi) ja "ystävät" katosivat. Minun kanssa ei kehdattu enää liikkua julkisuudessa ja yhteydenpitokin loppui. Eli nyt ei ole yhtään ystävää ja painan 70kg enemmän kuin silloin kun oli ystäviä... Semmoista se elämä on, että joillekin se ihmisten ulkonäkö merkitsee niin paljon ja lapset oppii aikuisilta karttamaan näitä lihavia aikuisia ja lapsia.

[QUOTE="vieras";24226451]Onhan näitä... Itse lihoin parissa vuodessa normaalipainoisesta sairaalloisen lihavaksi (en ala selittämään miksi, mutta mm. sairauden vuoksi) ja "ystävät" katosivat. Minun kanssa ei kehdattu enää liikkua julkisuudessa ja yhteydenpitokin loppui. Eli nyt ei ole yhtään ystävää ja painan 70kg enemmän kuin silloin kun oli ystäviä... Semmoista se elämä on, että joillekin se ihmisten ulkonäkö merkitsee niin paljon ja lapset oppii aikuisilta karttamaan näitä lihavia aikuisia ja lapsia.[/QUOTE]

Lisään vielä, että lapseni ovat normaalipainoisia ihan neuvolan mittareillakin. Suku kyllä siunailee miten olen läskistänyt pikkuvauvanikin(ihan normaalipainoinen, mutta vauvathan on vauvan pyöreitä pienenä vaikka menis 0 tai -käyrällä).

En häpeäis (paitsi jos olis vaara, että joku luulis niitä läskejä mun lapsiks). Ennemminki oisin tyytyväinen, että mun lapset ei oo huonokuntosia fättäreitä.

[QUOTE="Mamitsu";24226500]En häpeäis (paitsi jos olis vaara, että joku luulis niitä läskejä mun lapsiks). Ennemminki oisin tyytyväinen, että mun lapset ei oo huonokuntosia fättäreitä.[/QUOTE]

Kannattaakin olla tyytyväinen niin kauan kun pystyy, jossain vaiheessa saattaa elämä päästä yllättämään.. Häpeäisitkö muuten jos lapsesi istuisi pyörätuolissa?

Ei hävetä, ja mun tyttö on kyllä aika pyöreä enkä sitäkään häpeä kyllä.. :whistle: Enkä itseäni hänen äitinään.. Kovin liikkuu kuitenkin, niin eiköhän tuo tuosta tasaannu.

Yhteistyössä