Hävettääkö teitä, kun...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysy niiltä, jos olet sitä mieltä että he ovat jotain väärin tehneet. Minä en nimittäin ole sitä mieltä. Vaikka esim. lasteni serkku oli todella paksu syöpähoitojensa aikana, niin en usko hänen vanhempiensa mitään väärin tehneen.

Heh, itse kirjotit juuri näin; "..vika olisi minussa ja miehessä. Me tehtäisiin jotain väärin ja siksi mä häpeäisin.." Eli miten se nyt oli?

Sori, rautalanka on loppu. En jaksa vääntää.

Mä jo kerroin, että lapseni ovat terveitä, ja jos he olisivat läskejä niin vika olisi meissä vanhemmissa, koska kyseessä on kerran terveet lapset.

Eli vika olisi teissä kun lapsenne sairastuisi sairauteen, mille ei kukaan voi mitään? Ja jatketaan vaikka yöhön asti; mutta mä oikeasti haluan tietää että mikä siinä olisi teidän vika? Oletko varmasti perillä kaikista sairauksista, tai lääkkeiden sivuvaikutuksista = painonnousu.

Ja vaikka sä kuinka söisit hyvin ja liikut niin ainakin lääkkeen syönnin alussa voi paino nousta runsaasti. Eli te olisitte syypäitä lääkkeiden sivuvaikutuksille?

Eli vika olisi teissä kun lapsenne sairastuisi sairauteen, mille ei kukaan voi mitään? Ja jatketaan vaikka yöhön asti; mutta mä oikeasti haluan tietää että mikä siinä olisi teidän vika? Oletko varmasti perillä kaikista sairauksista, tai lääkkeiden sivuvaikutuksista = painonnousu.

Ja vaikka sä kuinka söisit hyvin ja liikut niin ainakin lääkkeen syönnin alussa voi paino nousta runsaasti. Eli te olisitte syypäitä lääkkeiden sivuvaikutuksille?

Luetun ymmärtämisessä ongelmaa? Se sanoi että olisi vihainen itselleen jos olisi omalla toiminnallaan aiheuttanut lastensa ylipainon. Sairauksille sun muille ei voi mitään, mutta omalle toiminnalleen voi.

Voi ny vittu :D

Tulevaisuutta en osaa ennustaa. En voi tietää, tuleeko lapsille joku sairaus, joka nostaa painoa joko lääkkeiden kautta tai muuten.

Mutta kuten jo mielestäni totesin, niin kyse on nykyhetkestä nyt, ja sen perusteella vastaan. Unohda sairaudet mun kohdalla, sillä mulla on terveet lapset. Ja heidän liikalihavuutensa johtuisi näinollen mun ja miehen vääränlaisista valinnoista ravinnon suhteen. Ja se olisi asia, jota häpeäisin: miten me emme ole osanneet ruokkia lapsia oikein, miten ollaan saatu lapset lihotettua, lapsethan liikkuvat luonnostaan paljon eikä heidän pitäisi normaalilla ruualla läskistyä.

Joko selitin tarpeeksi selkeästi? Jatka yksinäsi yöhön asti, mä aattelin vetäistä treenin ennen nukkumaanmenoa ja herätä aamulla kuudelta töihin.

[QUOTE="Tosimies";24226717]Luetun ymmärtämisessä ongelmaa? Se sanoi että olisi vihainen itselleen jos olisi omalla toiminnallaan aiheuttanut lastensa ylipainon. Sairauksille sun muille ei voi mitään, mutta omalle toiminnalleen voi.[/QUOTE]

Mies, joka ymmärtää mitä mä tarkoitan.

Onko tämä tottakaan?! :o :D

Ootko ssä oikeasti noin tyhmä? Anatolian lapset ovat terveitä ja siksi hän tuntisi syyllisyyttä jos he olisivat lihavia? Jos he olisivat sairaita ja siitä syystä lihavia, asia olisi eri. Voiko ihminen olla noin yksinkertainen!

Mutta kuten jo mielestäni totesin, niin kyse on nykyhetkestä nyt, ja sen perusteella vastaan. Unohda sairaudet mun kohdalla, sillä mulla on terveet lapset.

Tähän mun on pakko vielä kommentoida että se elämä yllättää. Mä luulin kanssa että mulla on terve lapsi, kunnes koulukiusaamisen seurauksena puhkesi psyykkinen sairaus. Lapsi meni psykoosiin ja pitkälle sairaalajaksolle. Ennen niin laihalla lapsella paino rupesi nousemaan lääkityksen myötä huimaa vauhtia. Onneksi sinulla on vielä terveet lapset!

Yhteistyössä