V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kysy niiltä, jos olet sitä mieltä että he ovat jotain väärin tehneet. Minä en nimittäin ole sitä mieltä. Vaikka esim. lasteni serkku oli todella paksu syöpähoitojensa aikana, niin en usko hänen vanhempiensa mitään väärin tehneen.
Heh, itse kirjotit juuri näin; "..vika olisi minussa ja miehessä. Me tehtäisiin jotain väärin ja siksi mä häpeäisin.." Eli miten se nyt oli?
Esim. ystäväperheen lapsi/lapset ovat lihavia... Minua vähän hävettää joskus, kun lapseni liikkuvat ystäväperheen lasten kanssa (olen ehkä törkeä... mutta omat lapseni ovat hyvässä kunnossa ja liikkuvia). Onko tuttu tilanne
Tahallasiko ymmärrät Anatolian väärin? Eihän Anatolia lapsen sairastumista pitäisi vanhempien syynä, vaan sitä, että lapsi lihoo huonon ruokavalion ja liikunnan puutteen takia.
Heh, itse kirjotit juuri näin; "..vika olisi minussa ja miehessä. Me tehtäisiin jotain väärin ja siksi mä häpeäisin.." Eli miten se nyt oli?
Tahallasiko ymmärrät Anatolian väärin? Eihän Anatolia lapsen sairastumista pitäisi vanhempien syynä, vaan sitä, että lapsi lihoo huonon ruokavalion ja liikunnan puutteen takia.
Yksi huomiohuora taas saapui
Sori, rautalanka on loppu. En jaksa vääntää.
Mä jo kerroin, että lapseni ovat terveitä, ja jos he olisivat läskejä niin vika olisi meissä vanhemmissa, koska kyseessä on kerran terveet lapset.
Huokaus... Kunhan ihmettelen sitä, miten pitää taas vääntää toisen tekstejä miten sattuu.
Sovitaan sitten niin.. Mitähän ne vanhemmat on tehneet väärin joilla se lapsi sairastuu vakavasti?
Ai sä harmaja sitten mustuit
Yksi huomiohuora taas saapui
Eli vika olisi teissä kun lapsenne sairastuisi sairauteen, mille ei kukaan voi mitään? Ja jatketaan vaikka yöhön asti; mutta mä oikeasti haluan tietää että mikä siinä olisi teidän vika? Oletko varmasti perillä kaikista sairauksista, tai lääkkeiden sivuvaikutuksista = painonnousu.
Ja vaikka sä kuinka söisit hyvin ja liikut niin ainakin lääkkeen syönnin alussa voi paino nousta runsaasti. Eli te olisitte syypäitä lääkkeiden sivuvaikutuksille?
Eli vika olisi teissä kun lapsenne sairastuisi sairauteen, mille ei kukaan voi mitään? Ja jatketaan vaikka yöhön asti; mutta mä oikeasti haluan tietää että mikä siinä olisi teidän vika? Oletko varmasti perillä kaikista sairauksista, tai lääkkeiden sivuvaikutuksista = painonnousu.
Ja vaikka sä kuinka söisit hyvin ja liikut niin ainakin lääkkeen syönnin alussa voi paino nousta runsaasti. Eli te olisitte syypäitä lääkkeiden sivuvaikutuksille?
Mies, joka ymmärtää mitä mä tarkoitan.
Onko tämä tottakaan?!![]()
![]()