hävetti äsken...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leijona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"leijona"

Vieras
Äitini tuli käymään meillä ja mieheni rupesi kahtomaan tätä suomi-venäjä peliä. Mieheni on kova selostamaan näitä kisoja aina kun hän katsoo niitä telkusta. No nytpä mieheni ei selostanut vaan suorastaan huusi, kun venäjä teki pari maalia. Aivan älytön huutaminen ja mekastaminen. Minä olen sanonut hänelle tästä huutamisesta ja selostamisesta että minusta ei ole yhtään kiva katsoa näitä pelejä kun hän mekastaa ihan mielettömästi. Mutta hän ei ota sitä kuuleviin korviinsa. Ja nyt vielä tuo kunnon huutaminen kun äitini oli kylässä.... Kyllä täytyy olla täysin pipi päästänsä kun ei katsoa yhtä jääkiekkopeliä ilman järjetöntä huutamista! Tottakai maalit saa ja pitääkin hurrata,mutta mutta....

Joo mut kun tuo selostaminen ja huutaminen ärsyttää jo minua ihan mielettömästi, saatan sen takia jättää katsomatta jonkun pelin. Vaikka olen miehelleni tuosta sanonut niin mitään muutosta ei ole tapahtunut näiden useiden vuosien aikana...

[QUOTE="leijona";23733265]Joo mut kun tuo selostaminen ja huutaminen ärsyttää jo minua ihan mielettömästi, saatan sen takia jättää katsomatta jonkun pelin. Vaikka olen miehelleni tuosta sanonut niin mitään muutosta ei ole tapahtunut näiden useiden vuosien aikana...[/QUOTE]

Niin, harva juttu muuttuu loppupelissä oikeastaan. Kurja kun sulla on tollanen ärsytys:(

Ja ihanko tämä ongelma rassaa joka kevät suhdettanne? Rankkaa.

Eipä sillä, ymmärrän tavallaan senkin, että joku pienikin asia voi alkaa ärsyttää. Koeta silti laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Taidatte olla äitisi kanssa molemmat aika pidättyväisiä, kun pelin aikana mekastaminen on teille niin iso juttu. Jos miehesi ei kuitenkaan muutoin tee tuollaista, niin se pitäisi kyllä vielä sietää. Tai eihän mitään ole pakko sietää, mutta koska ihminen on otettava kumppaniksi kokonaisuutena, niin omista vaatimuksista on ihan pakko vähän joskus tinkiäkin.

Yhteistyössä