Häviääkö viivan paikka, kun r-testi kuivuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Olen testannut jo viitenä päivänä haamun. Vai onko vain viivan paikka? Haaleen vaalee viiva jää testiin, eikä häviä vaikka testi kuivuu. Nyt kp 28/28. Minkä takia viiva ei tummene? Raskausoireita on ollut jo jonkin aikaa.

kyl se siinä säilyy. tai ainaki tuossa testissä minkä mä tein. testasin plussan viikko sitten ja hups minkäs löysinkään veskin kaapista tänään. piti miehelleni sitä näyttää, mut en muistanu :laugh: tai paremminkin oli koko viikonlopun niin kiirettä ja vieraita, etten ehtinyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
mä hävitin raskaus testin yli vuosi siita kun tein sen :ashamed: nolo juttu mutta tosi..

Ja lapsikin multa löytyy kuten dementiasta päättelitte. Eli viiva pysyi koko vuoden yhta tummana taisi punaisen sävy vähän vaan vaihtua siina kuukausien vieriessa :D

Taisin muotoilla kysymyksen vähän väärin. :D

Sen tiedän, että plussa jää näkyviin. Mutta joihinkin testeihin tulee näkyviin viivan paikka, vaikka ei tulekkaan plussaa. Niin häviääkö se viivan paikka kun testi kuivuu? Ettei jää näkyviin? Että testin kuivuttua olisi selvä nega, jos ei raskaana?

Ja sitä vielä, että minkä takia joka testissä on ollut niin haalea viiva, eikä se tule seuraavassa testissä tummempana kuin edellisessä?

Yhteistyössä