Hävytöntä laskutusta videovuokraamo Makuunista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tympääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tympääntynyt:
Miten siis toimit kun palautit elokuvan? Jätit vaan nopeesti tiskille vaikka tiesit sen olevan myöhässä?

En edes palauttanut itse, vaan ystäväni vei kun en itse päässyt.

No annoitko ystävälle rahan jolla maksaa viivästys? ei kai kukaan kaveri omasta pussistaan sellaista olis maksanut...

kyllä olisin itse maksanut sulla ei taida olla kunnon kavereita.

Siis mitä vielä valitat,se oli toki väärin että meni heti perintään MUTTA
olethan itse suostunut heidän sääntöihin kun makuunin asiakkaaksi liityit.
Ne säännöt kannattaa lukea,
kun kerran ystäväsi vei filmin niin olisikohan kannattanut mainita asiasta hänelle ja maksaa vaikka ystävälle jälkikäteen
jos ystäväsi on tyhjätasku niin soitto makuuniin ei paljon maksa jossa kysyt paljonko tulee sakkoja.
Luulitko tosiaan että he odottavat koska arvon rouva/neiti seuraavan kerran ilmaantuu vuokraamaan leffaa,tokihan he laittavat sen heti perintään kun jotkin käyttää kerran vuodessa vain heidän palveluitaan.
Tajuatko yhtään paljonko heillä olisi saatavia saamatta jos kaikki katsotaan läpi sormien tai lähetetään lasku sitten kun niitä sakkoja on tarpeeksi,
ei siellä anneta kenellekään mihinkään piikkiin ottaa leffasakkoja.Turha vikistä kun paskat on jo housuissa
opithan että palautus seuraavana päivänä tarkoittaa todellakin seuraavaa päivää ei pidä lainata jos ei muka aikaa palautuksee sehän viekin paljon aikaa

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Alkuperäinen kirjoittaja Tympääntynyt:
Miten siis toimit kun palautit elokuvan? Jätit vaan nopeesti tiskille vaikka tiesit sen olevan myöhässä?

En edes palauttanut itse, vaan ystäväni vei kun en itse päässyt.

No annoitko ystävälle rahan jolla maksaa viivästys? ei kai kukaan kaveri omasta pussistaan sellaista olis maksanut...

kyllä olisin itse maksanut sulla ei taida olla kunnon kavereita.

Mulla on semmosia kavereita jotka hoitaa itse omat laskunsa eikä pummaa muilta rahaa.

Jos itse olisin makuunin työntekijä niin kieltämättä tulisi tunne että asiakas jolla leffa oli laittoi kaverin siksi palauttamaan kun ei halunnut maksaa sakkoja,laittasin silloin minkin laskun perintään kun asiakas ei edes namaansa näytä. Ja ei se kaverin homma ole maksella toisen laskuja,itsekin vien usein naapurin leffan samalla kun omanikin ja jos naapurin leffa on myöhässä niin laittakoot sille laskun,ei minulla ole aina rahapussia mukanakaan kun vaan palautan leffan

Mikäköhän ihmistä estää soittamasta ilmoittamasta että vuokraus venähtää? Niin minä olen aina tehnyt ja siinä selviää kaikkein halvimmalla. Mutta vanha sanontahan sanoo että tyhmyydestä sakotetaan.

Yhteistyössä