Hcg arvo rv4-5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo eli rv6
Miksi tuulimunaa epäili vaikka hcg arvot nousee oikein ja ovat heittämällä raameissa?
Tuntuu että osa kätilöistä nauttii kun saa pahoittaa raskaana olevan mieltä
Minusta nuiden arvojen perusteella ei todellakaan voisi moista julistaa.

Tuulimunaa veikks just noiden hcg arvojen vuoks. Ja omakantaankin oli kirjoitettu jotenkin , että hcg hitaasti nouseva.

No minä sanon edelleen et hyvin nousee. Menee edelleen siihen 1.5 kertoimeen :)
Torstainakos se ultra oli?
Onko vielä keskiviikkona kontrollia verikoissa?
Älä vielä luovuta :)

Älä älä luovuta. Odotellaan sitä sun ultraas vielä :)
Minulla hcg ollut 6+1 viikolla 4724 ja ihan normaali raskaus oli :)
Sinulla on vähemmän päiviä ja reilusti enemmän hcg:tä niin älä tosiaan vielä luovuta.

Hcg arvot Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml.

Eli hyvin olet kuule "käyrillä" :)
Ei kaikilla ole ne hcg arvot katossa.
Ja minä luotan kun äitipolin lääkäri ohjeisti sen 1.5 kertaisen nousun silloin itselle kun neuvolan lääkäri oli tuulimunaksi diagnosoinut ja varaamassa kaavintaan aikaa.

Häntä pystyyn, torstaina ultrassa näkyy normaali raskaus <3

• Tykkää
Reactions: Kissmett
Hcg arvot Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml.

Eli hyvin olet kuule "käyrillä"
Ei kaikilla ole ne hcg arvot katossa.
Ja minä luotan kun äitipolin lääkäri ohjeisti sen 1.5 kertaisen nousun silloin itselle kun neuvolan lääkäri oli tuulimunaksi diagnosoinut ja varaamassa kaavintaan aikaa.

Häntä pystyyn, torstaina ultrassa näkyy normaali raskaus <3
Mä kävin jo hätäpäissäni , yksityisellä eilen rv 5+6 näkyi raskausontelo , ruskuaispussi ja sikiökaiku muttei sykettä.....

Mä kävin jo hätäpäissäni , yksityisellä eilen rv 5+6 näkyi raskausontelo , ruskuaispussi ja sikiökaiku muttei sykettä.....
Eihän se syke näy vielä joten no hätä.
Mut siis siellä on näkynyt se mitä pitikin :)
Mitäs se yksityinen lääkäri tuumi?
Minä olen ainakkn edelleen sitä mieltä että kaikki on hyvin.
Tiedän tuon tunteen kun tekis mieli vaan tuskan parahduksia päästellä. Välillä olo on uskoa ja toivoa täynnä ja välillä niiiiin luovuttanut olo.
Mutta osaksi juurikin ne raskaushormoonit tekee nämäkin mielen myllerrykset.
Itsekin olin jo menossa yksityiselle, mut onneks pääsin sknne äitipolille nopeasti ja siellä oli osaava lääkäri.
Ei noi sun hcg arvot ole matalia, tsekkasin eilen oma kannasta toisenkin raskauden hcg arvot niin matalampia nekkn on olleet kun sulla nyt. Suunnilleen samaa tasoa kuin siinä "tuulimunassa" joka tuossa leikkiä vilistää täyttä päätä. Samoin kun tää toinenkin tapaus :)
Ei ne tosiaan kaikilla ole katossa arvot.
Usko pois, kaikki on hyvin <3

Niin sitä itsekin uskoi vasta sen sykkeen nähtyään että se on oikeasti totta.
Minulla syke saatiin 7+4 viikolla ja se tunne oli mahtava.
Tulehan sitten kertomaan, täällä me porukalla jännitetään ja tsempataan.

Hihlaisen minäkin minäkin tähän, että minulla ultrassa 6+5 ei näkynyt lääkärin mielestä kuin paksuuntunut limakalvo. Rv 8+4 sitten näkyikin pieni papu ja saatiin sykekin :)

Noniin ultra takana ei näkymyt kun raskaus ontelo ja ruskuaispussi
Hei hei hei...nyt hidastahan vähän.
Eihän näillä viikoilla muuta välttämättä näy.
Eihän minullakaan siinä mukamas tuulimuna raskaudessa mitään näkynyt olikohan se nyt 6+6 jopa milloin oli se lausunto et kaavintaan olis aikaa annettu mutta en suostunut kun halusin odotella.
Tää taitaa olla melko yleistä et heti vaan kaavintaan. Odottele nyt ja mee vaik 2vk päästä uudelleen ultraan. Odottaminen on tuskallista mutta ei siinä muukaan auta. Liian aikaisin on liian aikaoson.
Ja yksityisellä kerta oli sikiöpussi ja sikiö kaiku saatu jo.
Mä en edelleenkään usko et siellä ei olis ihan normaali raskaus kyseessä.
Hcg nousee ja yksityinen ultra ollut mitä pitikin niin kaikki on ok.
Mahdetaankohan olla samasta sairaanhoitopiiristä kun kuulet ihan samoja juttuja ja ehdotuksia ja tuomioita mitä minä aikoinaan kuulin vaikkaa lopulta olikin aivan normi raskaus?
Onks sul nyt sovittuina hcg seurantaa tai ultraa?
Älä nyt missään hiivatin nimessä viel kaavintaan suostu.

Hei hei hei...nyt hidastahan vähän.
Eihän näillä viikoilla muuta välttämättä näy.
Eihän minullakaan siinä mukamas tuulimuna raskaudessa mitään näkynyt olikohan se nyt 6+6 jopa milloin oli se lausunto et kaavintaan olis aikaa annettu mutta en suostunut kun halusin odotella.
Tää taitaa olla melko yleistä et heti vaan kaavintaan. Odottele nyt ja mee vaik 2vk päästä uudelleen ultraan. Odottaminen on tuskallista mutta ei siinä muukaan auta. Liian aikaisin on liian aikaoson.
Ja yksityisellä kerta oli sikiöpussi ja sikiö kaiku saatu jo.
Mä en edelleenkään usko et siellä ei olis ihan normaali raskaus kyseessä.
Hcg nousee ja yksityinen ultra ollut mitä pitikin niin kaikki on ok.
Mahdetaankohan olla samasta sairaanhoitopiiristä kun kuulet ihan samoja juttuja ja ehdotuksia ja tuomioita mitä minä aikoinaan kuulin vaikkaa lopulta olikin aivan normi raskaus?
Onks sul nyt sovittuina hcg seurantaa tai ultraa?
Älä nyt missään hiivatin nimessä viel kaavintaan suostu.

Kaavintaan en ensisijaisesti suostukaan vaan eka lääkkeillä haluan eka yrittää. Oon uudenmaan sairaanhoitopiiristä. Mä mietin et tää on monen asian summa 1.ei sykettä ultrassa 2. Kunnallisessa ei näkynykään mitään sikiöö 3. Toi hcg nousu

eli kaikenkaikkiaan ei hyvältä mäytö. Oon aivan maassa miks hemmetissä mun piti tämä nyt vielä kokea sen kohdunulkoisen jälkeen

Meen yksityiselle ma sillon rv6+6 sitten kunnallinen vielä senjälkeen kun rv7+4 eli sillon pitäis kyllä jo näkyä

No minullakin nuo 1-3 kohdat täyttyi siinä ns.tuulimunassa ja niin vaan tuolla muksu kiipeilee :)
Älä vielä hätäile.
On niin aikaista vielä.
Itse silloin aikoinaan tuskailin että kyllä ennen mummo vainaan aikana ollut helpompaa kun ei ole kotitestejä eikä ultria ollut. Sitä on vaan menkkojen pois jäätyä oltu raskaana ja piste :)
Mut joo...onhan nää huippua kun saa jännittää ja näkee ultrasta pienen mut sit kun se meneekin liian jännäks ni ei ole enää kivaa.
Ja sehän se on kun ei malta odottaa ja hötkyillään liian aikaisin...minä mukaanlukien.
Minulla on vahva usko edellee sinun puolesta <3

Oliko sulla tarkka ovis tiedossa ja oliko säännöllinen kierto?

Suht tarkka kierto.
Oviksen laskin laskurilla ja sen perusteella viikot arvioitiin.
Laskettuaika pysyi alkuperäisessä :)
Joku silloin minulle sanoi ettei ennen rv 7+0 kannata nenäänsä ultraan näyttää. Silloin kai vasta olisi varmin ultraus tulos.
Mutta eipä sitä malttanut odottaa.
Jälkikäteen ajateltuna olisi säästynyt isolta stressiltä menemällä vasta "oikeaan" aikaan.
Jos vielä vauvoja meille tulee niin sidon itseni vaikka ketjuilla patteriin, etten hötkyile :D
Kovasti voimia sinulle ja älä tosiaan vielä heitä kirvestä kaivoon.

Yhteistyössä