Hcg.n lasku pysähtynyt, kohdunulkoinen kyseessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeba"

Vieras
Minulla todettu kaksi viikkoa sitten kohdunulkoinen raskaus ja hoitona vain hcg.n seuranta, no ensin laski hyvin.
Tänään sitten jälleen kävin labrassa ja nyt ei kuulemma ollutkaan laskenut hirveästi, on kyllä matala mutta ei ole tosiaan viime kerrasta laskenut oikein. Maanantaina taas labraan.

Minua huolestuttaa kovasti, koska vuotokin on jo loppunut, en ole tällä viikolla enää vuotanut.

Onko teillä kokemuksia vastaavasta? Mitähän seuraavaksi tapahtuu?

Minulla laski hcg todella hitaasti kohdunulkoisessa raskaudessa. En nyt enää muista kuinka monta viikkoa kävin verikokeissa, mutta useita viikkoja kuitenkin. Minullakin oli hoitona vain hcg:n seuranta.

Mulla oli lähtötaso 4000 ja sain metotreksaattipiikin. Siitä viikon päästä oli noin 2500, viikon päästä 1400, viikon päästä 490, viikon päästä 140 ja viime viikolla 59. Eli vielä ainakin kerran joudun käymään labrassa.

Paljonko sulla oli arvot? Eiköhän se ole pääasia että laskemassa päin?

[QUOTE="Jeba";27615208]Se tässä vaan mietityttään että kun en enää vuoda nii voiko se mihinkään edes enää laskea jos ei mitään tule ulos?[/QUOTE]

Kyllä voi, mullakin vuoto loppui jo kolmisen viikkoa sitten. Se hormonipitoisuus säilyy veressä vaikka sitä ei tuotettaisikaan enää, ja hajoaa omaa tahtiaan.