hee...mulla ei sitten oo pienintäkään suhteellisuudentajua että mitä ehtii ja mitä ei :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Nii, aina haalimassa itelleen liikaa hommia. Ja aina ihan liian optimistiset tavoitteet mitä ehtii päivän aikana tehdä.

Mä oon tänään järjestellyt koko huushollin, imuroinut, vaihtanut koko poppoon liinavaatteet puhtaisiin ja pedannut tietty sängyt, pessyt koneellisen pyykkiä ja koneellisen tiskejä, leiponut sämpylöitä ja leipää, pannari kypsyy uunissa just nyt, tehnyt vauvalle sosetta, laittanut hernekeiton keittämistä vaille valmiiksi ja sit tietty hoitanut ja seurustellut vauvan kanssa.

Ja mä oikeesti luulin että ennen yhtä mulla on vielä muutama koulujuttukin tehtynä :D.

No, nyt istahdan hetkeksi ja sitten lenkille, kirjastoon, kauppaan, viemään kartongit kierrätykseen ja esikoista vastaan :D.

...ettei tarkotuksesi vain ole kehua itseäsi, kuinka olet kovin touhukas ja aikaansaava....?

Tuoan nyt on kovin negatiivista kylläkin ettei sulla ole tosiaankaan yhtään suhteellisuudentajua, paljonko kerkiät oikein tekemään...... :-/

Alkuperäinen kirjoittaja mietin vain...:
...ettei tarkotuksesi vain ole kehua itseäsi, kuinka olet kovin touhukas ja aikaansaava....?

Tuoan nyt on kovin negatiivista kylläkin ettei sulla ole tosiaankaan yhtään suhteellisuudentajua, paljonko kerkiät oikein tekemään...... :-/

Siis mä olen ollut aina touhukas ja aikaansaava. Ja aina luullut myöskin saavani aikaan enemmän kuin sitten saankaan.

Sitä siis vaan taas naureskelin...en suinkaan kehuskellut. Eiköhän kaltaisiani touhutätejä kuitenkin ole sen verran paljon muuallakin ;)

p.s. Sitäpaitsi. Ehkä mä saan just sen takia niin paljon aikaiseksi kun laitan itselleni suhteettomia tavoitteita joita ei pysty toteuttamaan. Tuleepa tehtyä paljon silloin kuitenkin kun tavottelee sitä tosi paljoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Siis mä olen ollut aina touhukas ja aikaansaava. Ja aina luullut myöskin saavani aikaan enemmän kuin sitten saankaan.

Sitä siis vaan taas naureskelin...en suinkaan kehuskellut. Eiköhän kaltaisiani touhutätejä kuitenkin ole sen verran paljon muuallakin ;)

p.s. Sitäpaitsi. Ehkä mä saan just sen takia niin paljon aikaiseksi kun laitan itselleni suhteettomia tavoitteita joita ei pysty toteuttamaan. Tuleepa tehtyä paljon silloin kuitenkin kun tavottelee sitä tosi paljoa :D

No miullekin tuli kyllä mieleen, että mahdat kalastella päivittelyä siitä kuinka paljon saat aikaiseksi. Muutenhan oletettavasti olisit vaan ilmoittanut, ettet kerinnyrkään tehdä koulujuttuja vaikka luulit, ja tuo lista olisi ollut turha luetella, koska sehän olisi silloin vähemmän kuin oletit tekeväsi...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

No miullekin tuli kyllä mieleen, että mahdat kalastella päivittelyä siitä kuinka paljon saat aikaiseksi. Muutenhan oletettavasti olisit vaan ilmoittanut, ettet kerinnyrkään tehdä koulujuttuja vaikka luulit, ja tuo lista olisi ollut turha luetella, koska sehän olisi silloin vähemmän kuin oletit tekeväsi...

Tämä aloitus oli siksi kun tänään aamulla jo kysyttiin että ollaanko jo alettu touhuamaan ja jos, niin mitä.

Siitä innostuneena luettelin tekeleeni. Ja toisaalta. Jos olisin kirjoittanut että "enpä ehtinyt kouluhommia kun oli niin paljon muita hommia", niin ainakin oletettavasti joku olis kysynyt että mitä sitten olen tehnyt kun en ehtinyt.

Jos mä kalastelen päivittelyjä, niin laitan otsikkoon että "kehukaa mua jooko" :D.

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Mulle tuli vain mieleen että teit kaikkea muuta ettei vaan tarvis tehdä koulujuttuja.. :whistle: ;)

Se tilanne on mulle ihan tuttu, kaikki kotityöt sujuvat kuin leikki kun pitäisi lukea tentteihin.

Mulle tuli kanssa tää mieleen, tuttu tilanne. :whistle:

Toisaalta mä teen kanssa sellasia järjettömiä "listoja" ja kuvittelen kerkeeväni vaikka mitä. Pitäis joskus tehdä todenmukainen lista niin vois iolla tyytyväinen kun on saanu tehtyä kaiken minkä aikookin.

Yhteistyössä