Heh, en olekaan enää niin varma sterilisaatiosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulinkin epävarmaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulinkin epävarmaksi

Vieras
Meille olisi tulossa neljäs poika, ja ennen tätä tietoa olin ihan varma että sterilisaatioon ja piste. Mutta... nyt en enää olekaan ihan niin varma :D Aika pöhköä :laugh: Pieni prinsessa minussa kai vielä toivoisi tyttöä... Onko mielestänne tyhmää?

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Joo teet aina uuden ja uuden pojan sillä ajatuksella, että joskus EHKÄ tulee tyttö. Niin no mun on helppo sanoa, kun on poika ja tyttö, juuri niin kuin salaa haaveilin.

Niimpä, oma pieni jalkapallojoukkue... :D

Nii vähä sillee mäkin olen joskus haaveillut salaa, että niin kauan pitää yrittää et tulis se poika, mut sit ku on ne 10 tyttöä niin haluaako sitä enää lisää lapsia vaikka kuinka seuraavat 5 oliskin kaikki poikia.... Ja jos ei ole 100% varma, niin eihän sitä kannata kokonaan estää ettei saiskaan enää sitä viimestä iltatähteä, jos se sit kuitenkin oliskin sitä toista sukupuolta. Mulla on 3 tyttöä ja neljäs lapsi on nyt toista kertaa tulollaan, tyttö se varmaan on, mut eipä sillä ole mitään väliä.

Meillä kolme poikaa ja miehelle tehty vasektomia, eli meille ei enempää lapsia tule. Emme vaan yksinkertaisesti halunneet enää lisää lapsia - olisivat ne tulevat olleet sitten tyttöjä tai poikia. :D

Jos olet epävarma, niin eihän toki silloin kannata sterilisaatioon mennä.

Yhteistyössä