Heh heh!! Martina Aitolehti "pelasti" tuntemattoman vauvan hengen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kylläpä taas MTV3.fi on repäissyt otsikon!!!!
Jutun kun lukee kokonaan käykin selväksi että Martinan ohjeet olisivat luultavasti olleet vauvan kuolemaksi:(

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1124948/vauva-meinasi-tukehtua-martina-toimi-rivakasti

Ehkä tässä uutiskynnyksen ylittävä hedari olikin tämä: Martina välitti toisen ihmisen vauvasta.
Eipä sekään kovin häävi ole, mutta ehkä tätä tavoiteltiin jollain hämärällä tavalla.

Lööpit muuten tekee ihan eri ihminen kuin jutun. Jutun kirjoittaja ei välttämättä edes tiedä, millainen lööppi repäistään, ja ne lööpinkeksijäthän tiedetään. Iltalehti sortuu niin usein tähän, IS lööpeissä enemmän perää, vaikka toki nekin paisutellaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Toimittaja:
Ehkä tässä uutiskynnyksen ylittävä hedari olikin tämä: Martina välitti toisen ihmisen vauvasta.
Eipä sekään kovin häävi ole, mutta ehkä tätä tavoiteltiin jollain hämärällä tavalla.

Lööpit muuten tekee ihan eri ihminen kuin jutun. Jutun kirjoittaja ei välttämättä edes tiedä, millainen lööppi repäistään, ja ne lööpinkeksijäthän tiedetään. Iltalehti sortuu niin usein tähän, IS lööpeissä enemmän perää, vaikka toki nekin paisutellaan...

Ja Martina itse ei ole kirjoittanut kumpaakaan, ei juttua eikä otsikkoa. Joten kenelle tässä nyt nauretaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tajuukohan se ite miten tyhmä se on??

Minusta Tuksu ja Henna vaikuttavat tyhmiltä, mutta Martina ei.

Sehän on tehnyt itsestään ja elämästään tuotteen ja myy lehdille sitä. Ei ne ehkä rahassa kieri, mutta eivät varmaan kärsi puutettakaan.
Se, että onko se nyt viisasta, on vähän eri asia, mutta se miten se sen tekee kyllä osoittaa, että bisnesälyä on ja se osaa käyttää tilanteita hyväkseen.

Ja Martina itse ei ole kirjoittanut kumpaakaan, ei juttua eikä otsikkoa. Joten kenelle tässä nyt nauretaan?

Minä nauran tyhmälle lööpille...

Lööppi ei (kai) ole Martinan vika? Eihän hän (kai) ole väittänyt itse pelastaneensa sitä vauvaa? Hätääntyi varmasti ja antoi huonoja neuvoja, mutta niin voi käydä paniikkitilanteessa. En nyt katsoisi tuota tyhmyydeksi kuitenkaan...

Minä nauran tyhmälle lööpille...

Niin ja jos ne vauvan vanhemmat ovat jääneet tuntemattomiksi niin kukakohan on tuon asian iltalehdelle julkistanut... :whistle:

Yhteistyössä