Hehee, plussahan se napsahti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Ihanaa, Onnea!! =) :flower: :heart:
Tahtoo ja.... :heart:

Harmi että sait myös huonoja uutisia äidistäsi. :/
Mutta toisaalta tämä on varmasti iloinen ja voimaa antava uutinen hänellekin.

Toivotaan niin. On tämä hirveä paikka äidille, tämä on jo kolmas kerta. Isäni ei varmasti pärjäisi täysipäisenä jos äitini menettäisi. Kammottava tilanne :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Kiitos onnitteluista. Tälle päivää on tullut niin hyviä kuin huonojakin uutisia. Äitini imukudossyöpä on uusinut. Nyt en tiedä mitä ajatella. :'(

Lämpimästi onnea raskaudestasi :)

Ja kurjaa, kun päivään on mahtunut myös ikäviä uutisia :( Sama sairaus on minunkin lähipiirissäni ollut, ja hoidettu. Toivon koko perheellenne kaikkea hyvää, vauvauutinen on varmaan hyvin iloinen ja mieltä piristävä äidillesi tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Kiitos onnitteluista. Tälle päivää on tullut niin hyviä kuin huonojakin uutisia. Äitini imukudossyöpä on uusinut. Nyt en tiedä mitä ajatella. :'(

Lämpimästi onnea raskaudestasi :)

Ja kurjaa, kun päivään on mahtunut myös ikäviä uutisia :( Sama sairaus on minunkin lähipiirissäni ollut, ja hoidettu. Toivon koko perheellenne kaikkea hyvää, vauvauutinen on varmaan hyvin iloinen ja mieltä piristävä äidillesi tällä hetkellä.

Kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Kiitos! On kyllä onnellinen olo! Synnytystä en edes ajattele, muuten alkais ahdistaa. Se on sen ajan murhe! =)

Muistan miten kerroit siitä joskus täällä :hug: Älä tosiaan mieti sitä! Onnea ihan hirmusti, en tiedä miten nyt niin iloinen olen toisen puolesta :D

Kiitos! Pitää käydä pelkopolilla juttelemassa, ja niiden pitää luvata muutama juttu ettei käy samalla tavalla kuin viimeksi. Mutta kyllä minä alakautta meinaan synnyttää jos se mahdollista on. =)

Pelkopolia suosittelen kyllä! Mulla ekan synnytys oli kamala kokemus,mutta pelkopolin kautta pääsin tarkempaan lääkärin seurantaan ja sain käynnistyksen kun halusin ja toisen synnytys meni kuin unelma :heart:

Onnea plussasta!!

Kuumimmat

Yhteistyössä