Hehkeä Tuksu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Oletko itse sitten niin hehkeä että on varaa arvostella toisten ulkonäköä.

Oon mielestäni ihan hehkeä :)

Ei poikien äidit ole yleensä hehkeitä. Tästähän oli Iltalehdessä tutkimuskin, että kauniit naiset saavat tytön, ainakin esikoisesta.

Eikös se tutkimus ollut sellainen että pariskunta, jotka sopivat toisilleen ulkonäöllisesti saavat esikoiseksi tyttölapsen?

Tai sitten tää on eri tutkimus :D

:) kaikkee ne tutkii... exänkaa erottii saatii tyttö nyt avios ja meil viis vee poika

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:

Ei poikien äidit ole yleensä hehkeitä. Tästähän oli Iltalehdessä tutkimuskin, että kauniit naiset saavat tytön, ainakin esikoisesta.

Eikös se tutkimus ollut sellainen että pariskunta, jotka sopivat toisilleen ulkonäöllisesti saavat esikoiseksi tyttölapsen?

:) kaikkee ne tutkii... exänkaa erottii saatii tyttö nyt avios ja meil viis vee poika

Se avioseksi on sellaista pakkopullaa, niin.

"Sinä typerä olla saat, kanamainen, hölmö nainen. Sun turha on luulla mun tahtovan kuulla mitään järkevää..." Mitenhän mulle tuli tää Leevin sanoitus nyt mieleen?

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:

Se avioseksi on sellaista pakkopullaa, niin.

:laugh: miten sen nyt ottais :whistle:

Mun mielestä, jos ihminen on tollanen wannabe-julkkis niin se nyt vaan antaa oikeuden puhua siitä ulkonäöstä ja ko. ihmisen tekemisistä. Jos haluaa uutisoida isosti kaiken maailman leikkaukset sun muut kännäämiset niin miks niistä ei sit sais puhua? Kysehän ei tuksun kohdalla ainakaan oo siitä että lehdistö nimenomaan häntä jahtais ja hän yrittäis salassa pitää nuo asiat, vaan tosiaankin päinvastoin.

Mä toivon kyllä ihan täydestä sydämestäni, että Johannan ja Arton suhde kestäisi ja että olisivat onnellisia yhdessä! Ei tuo Tukiainenkaan mitenkään helpolla ole elämästä päässyt.

Yhteistyössä