Hehkutan mun miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
...kun on niin kiva. Sillä on kovat työpaineet, mutta on ollut tosi kiva mulle silti. Kysynyt mitä kuuluu ja miten päivä on mennyt. Tämä sen jälkeen, kun valitin, että tuntuu yksinäiseltä kun hän vaan jurottaa työsressiä puhumatta illat pitkät. Tätä huomaavaisuutta on jatkanut jo pari viikkoa, eli kyse ei oo mistään hetken mielijohteesta:) Tokihan minäkin muuten juttelen miehen kanssa niistä hänen työpaineistaan.
Sitten mies osti meille just ihanat matkat sekä ison telkkarin. Johon hankki vkolopuksi pois lähdettyään kasan mun lempparisarjaa katsottavaksi. Ja mies lupasi juuri aika hyvän kannusteen, jos (ja tottakai kun) jään lapsen kanssa kotiin.
Mietin,että mitenhän minä voisin häntä huomioida paremmin. Minä oon kyllä se, joka tekee meillä kotityöt ja hoitaa lapset, mutta oishan sen miehenkin kiva saada joitain erityisiä huomionosoituksia! Pelottaa, että ei kai kohta tapahdu jotain ikävää, kun asiat on niin superhyvin...

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
.. Ja mies lupasi juuri aika hyvän kannusteen, jos (ja tottakai kun) jään lapsen kanssa kotiin.
quote]

Niin mihin se mies lähti, että sun piti kannusteen kera jäädä kotiin? =)

Tarkoitin, että jään kotiin hoitamaan lasta. Enkä laita päivähoitoon. Musta aika kivasti, kun joutuu muutenkin meidät elättämään niiden tukien pienuuden takia. Mutta tiesi, että haluan töihin. Ja siksi antoi kannusteen:)

Alkuperäinen kirjoittaja taalasmaa:
minkä ihmeen kannusteen ku en tajunnut

Vähän kuin palkkaa kotona olosta. Aika kivasti tehty häneltä, eikö vaan:) Muillakin varmaan samanlaisia järjestelyjä, mutta koska exät on olleet järjestäen pihejä egoisteja, tuntuu niin hyvältä tuo:)

Yhteistyössä