Hehkutusta kirppissaldosta (myynti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neytiri

Aktiivinen jäsen
Voiko olla tottakaan. Mulla on täällä vielä parhaat tavarat jälellä, ja silti sain viikolta melkein 300 euroa :D
Jee jee..
Minkälaisia saldoja te olette tehneet viikossa?

Niin ja mä myin melkeestään pelkkiä lasten vaatteita, ihan parit kengät vain, mutta niissäkin hinta alle 4 €

Ja kirpparina toimi Viirin Kirppis (Nurmijärven Klaukkalassa), olkoon tämä heille ilmaista mainosta :)

Niin mulla siis siistejä kirppareilta ostettuja, ja sit muutamia uutena ostettuja (niitä kenkiä ainakin) ja lasten kirjoja, mutta ne tuli melkeen kaikki takas.
Siis mun myynti oli sunnuntaina vielä 180 euroa, ja nyt tänään kun hain tavarat pois, niin oli tuon melkein 300.
Maanantai-illasta lähtien oli vielä -50% lappunen pöydässä, tosin se ei koskenut ulkovaatteita.

En ole nyt vähään aikaan myynyt mitään, mutta tuo Viirin kirppis on kyllä todella hyvä paikka ja siellä käy todella paljon väkeä.

Joo mä voin ihan yhtyä tähän kommenttiin ton lopun osalta. Siis lauantaina auto ei meinannut mahtua viereisen rautiankaan pihaan, samoin kävi sunnuntaina. Lisäksi viime viikon torstai sattui olemaan jostain syystä ihan mielettömän vilkas päivä. Mutta siis porukkaa käy paljon.

Mulla kävi viimeks huonosti, jouduin MAKSAMAAN kahdesta viikosta 43 e... (pöytävuokra 25e/vk) että upeesti teillä kaikilla on menny!!!! Mulla oli pienet hinnat, hyviä lasten vaatteita, mutta missä lie ollu vika. Nyt kiikutan tuttaville ilmaseks. Mun hermo loppu.

Kiva kuulla että itsepalvelukin toimii, olen harkinnut. Viime sunnuntaina Helsingin jäähallilla 170 e mutta itse piti neljä tuntia pönöttää siellä. Onneksi tein myös löytöjä ja tykkään kaupanteon tunnelmasta. Tavaraa jäi harmillisen paljon.

Mulla kävi viimeks huonosti, jouduin MAKSAMAAN kahdesta viikosta 43 e... (pöytävuokra 25e/vk) että upeesti teillä kaikilla on menny!!!! Mulla oli pienet hinnat, hyviä lasten vaatteita, mutta missä lie ollu vika. Nyt kiikutan tuttaville ilmaseks. Mun hermo loppu.

Voi kurjuus, tommonen on just niin nihkeetä. Missä myit jos jaksat siihen vastata?
Halvalla mäkin myin, mutta kun tavaraa on paljon, ja se erottuu joukosta, niin se myy. Siis jos paikka on valittu kohderyhmää silmälläpitäen.

[QUOTE="Piaf";22998656]Kiva kuulla että itsepalvelukin toimii, olen harkinnut. Viime sunnuntaina Helsingin jäähallilla 170 e mutta itse piti neljä tuntia pönöttää siellä. Onneksi tein myös löytöjä ja tykkään kaupanteon tunnelmasta. Tavaraa jäi harmillisen paljon.[/QUOTE]

Mä arvasin että multa meni jotain ohi.. Onko tämmöstä tiedossa lisää, siis sitä jäähallia? Kävin valtterissa viikonloppuna, ja voi räkä etten tiennyt tosta jäähallista. harmi.
Mun löytöjä voi kuitenkin "ihailla" tuolla blogissani (anteeksi mainostus) Hattaroita ja vaaleanpunaista silkkinauhaa

[QUOTE="vieras";22998988]Lasten vaatteita, omia vaatteitani, kenkiä, tauluja, lasten pyörä, vuodevaatteita, verhoja.[/QUOTE]

Lisäksi vielä kirjoja, valokuvakehyksiä, leluja. Eli vaikka mitä. Kuopiossa.

Saaks tänne laittaa mitään vinkkiä niinkuin kuinka sen löytäis.. jos saatais auto ukilta lainaksi, ois kiva käydä hyvillä kirppiksillä. Mun huima onnistuminen oli fidalta mistä löyty akuutisti tarvittavia hanskoja ja vauvalle pyyhkeitä ja pari halpaa, mutta kuin uutta kestoa.. kävelymatkan päässä olevan kirppiksen hinta ja laatutaso vaikuttaa lähinnä kellarimurtoja tehneiden narkkejen myyntikojuilta.

Viiriä siis etsit..
Aja hämeenlinnantietä (tie nro 3) helsingistä hämeenlinnaan päin. Kehä kolmosen jälkeen jatkat vielä seuraavaan liittymään (Klaukkala) ja ajat sitä tietä niin kauan että vasemmalla lukee järvihaka. Ajat siis Klaukkalan keskustan ohi, teboilin ohi, seuraavan mäen alapäässä onkin sitten jo se risteys jossa se järvihaka lukee. Käänny siis siitä vasemmalle, ja seuraavasta vasemmalle taas. Osoite on joku yrittäjäntie 6 tms. Rautian vieressä, oikealla puolella tietä.

Viiriä siis etsit..
Aja hämeenlinnantietä (tie nro 3) helsingistä hämeenlinnaan päin. Kehä kolmosen jälkeen jatkat vielä seuraavaan liittymään (Klaukkala) ja ajat sitä tietä niin kauan että vasemmalla lukee järvihaka. Ajat siis Klaukkalan keskustan ohi, teboilin ohi, seuraavan mäen alapäässä onkin sitten jo se risteys jossa se järvihaka lukee. Käänny siis siitä vasemmalle, ja seuraavasta vasemmalle taas. Osoite on joku yrittäjäntie 6 tms. Rautian vieressä, oikealla puolella tietä.

Voiko olla tottakaan. Mulla on täällä vielä parhaat tavarat jälellä, ja silti sain viikolta melkein 300 euroa :D
Jee jee..
Minkälaisia saldoja te olette tehneet viikossa?

Niin ja mä myin melkeestään pelkkiä lasten vaatteita, ihan parit kengät vain, mutta niissäkin hinta alle 4 €

Ja kirpparina toimi Viirin Kirppis (Nurmijärven Klaukkalassa), olkoon tämä heille ilmaista mainosta :)

sain kahdelta päivältä 760euroo.

Mun paras viikkomyyntini on ollut noin 600€, mutta tuona viikkona myin yhdistelmärattaatkin, eli en pelkkiä vaatteita. Ihan tavallista vaatetta jne. myydessä paras viikko pyörii varmaan josakin 200 - 250 eurossa.

Mä en kyllä yleensä saa yli 200 euron myyntejä, vaan ne tuppaa jäämää tuonne 100-150e pintaan...mutta se on kyllä mun mielestäni toella hyvin, sillä mulla on pöytä yleensä monta viikkoa. Viimeksi oli vissiin 8 viikkoa ja jos joka viikko saa 100-150€, niin se tekee sitten yhteensä jo noin 1000€. Ei paha lainkaan.

Mutta nyt on sitten myytävät tuotteet loppu. Maalis-huhtikuuta odotellessa, kun seuraava koko jää pieneksi ja pääsen taas myymään :)

Nyt mä keksityn siihen ostopuoleen...ihan kohta suuntaan nokan kohti Villa Lyhtyä :D

Viimeksi muokattu:
Me on yleensä saatu 150-350 euroon riippune vähän kuinka tavaraa on ollut.Viimeksi oli vino pino dvd leffoja joten niistä tuli aikamoinen summa kun kappalehinta oli 2.5 e ja niitä oli varmaan 50kpl ja siihen viel muuta päälle.Mä oon lasten vaatteet pistänyt tosi pilkkahintaan ja hyvin harvoin on jouduttu juuri mitään kantaa takasin kotiin.

Sain viikolta lähemmäs 400euroa,tosin en pitänyt kuin sen viikon :D
ja olin ihan puulla päähän lyöty kun luulin omien laskujen mukaan saavan vain jotain alle 100erkkiä xD
vaatteet yms oli monta säkkiä ja niiden hinnat oli 0.10-5euroon,tosin myin siinä pleikkapelejä 6e kipale myös niitä oli jonkun 100euron edestä mennyt=)

Yhteistyössä