Hehkutusta kirppissaldosta (myynti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerran on ollut pöytä 2 viikkoa ja myynti oli ~500 euroa. Siitä tietty pois 60e pöytävuokraa. Lasten ulkovaatteet ja kengät sekä lelut tuntui tekevän parhaiten kauppansa, collegehousut sai kantaa takaisin kotiin.

Mä luulen (toivon) että tältä viikolta tulee uusi ennätys. Kysyin saldon tiistaina ja se oli 250 euroa! Tavarat olivat siinä vaiheessa olleet kirppiksellä lauantaina 2 tuntia ja koko maanantain ja tiistain melkein kokonaan. Ton jälkeen tulee vielä ke, to, pe ja la.
Mulla on pöydässä pääasiassa pojan retrohenkisiä ja värikkäitä merkkivaatteita, hyväkuntoisia kenkiä, kestovaippoja ja leluja. Näköjään menevät tosi hyvin kaupaksi, vaikka vähän epäilin, kannattaako kirppispaikkaa ottaa alennusmyyntiaikaan.

mulla paras saldo on ollut n. 400e pöytävuokran jälkeen. myin hyväkuntoisia ja vähän käytettyjä vauvan/lasten vaatteita ( niitä meni vähän päälle 300kpl, hinnat oli alk. 0.20e), vauvan tarvikkeita, leluja ja toppavaatteita..
hyvin sain kaapit tyhjäksi. :)

Meillä oli pöytä Viirin kirpputorilla vuosi sitten. Hyvin tuli myyntiä mutta paljon sitten mukana myös ei hyvää.
Jatkuvasti oli tavarat muiden pöydissä, hintalappuja irroteltu ja kalleimmat tavarat varastettiin.
Joka päivä käytiin keräämässä pitkin kirpputoria omat tavarat takaisin paikalleen ja laitettiin uudet hintalaput. Ne missä ei ollut hintalappuja kp:n henkilökunta vei isolle pöydälle josta omistajat saivat hakea omansa. Niinpä upouusi nahkatakkini oli viety sinne ja joku nainen oli vaan kävellyt takin kanssa ulos-> kuka vaan joka kehtaa voi hakea sieltä tavaraa ja sanoa niiden olevan hänen, jotkut kuulema ottavat tuotteista hintalaput pois, kulkevat tavaroiden kanssa sinne ja sanovat niiden olevan heidän pöydästään.
Me kuitenkin heti takin hävittyä sanoimme siitä henk.kunnalle (takki sellainen jonka tunnistaa helposti)ja kun kysyimme asiasta niin sanoivat itsekin että "eilen joku nainen käveli sen kanssa ulos). Eivät edes pahoitelleet.

ja lisäyksenä vielä, kirjoitukseni oli vinkkinä myyjille että kannattaa nähdä vaivaa että laittaa hintalaput kiinni ettei niitä tuosta vaan saa irroitettua(jotkut menevät myös sovituskoppiin irroittamaan niitä "ajan kanssa").
Mutta V:n kirppis on tavaroiden puolesta hyvä ja moni saa siellä paljon myytyä, myös itse sain.

Mulla on kans vähän tollanen varastelu käsitys Viiristä, vaikka tosi hyvin siellä kauppa käy. Mun mielestä sillä suunnalla parempi on Tenavataminen Nummelassa. Siellä ei katoa tavara ja se on älyttömän hyvin suunniteltu; leikkinurkkaus, erillinen myyntipaikka äippävaatteille, leluille, ulkovarusteille ja tietty vielä oma pöytä. Myyjät myös siivoaa kaikkien pöytiä päivittäin. Siihen oon tähän mennessä ollut tyytyväisin. Sain noin 100 euroa viikosta, mutta ei mulla paljon ollutkaan myytävää.

Yhteistyössä