Hei, auttakaa, mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Päästä heittää, silmissä mustenee ja happi loppuu -lääkäri väitti sen johtuvan siitä että mun niskat on jumissa, en usko. Itse epäilen ehkä leukemiaa tai sitten kohdunkaulansyöpää, nopaesti etenevää. Mitä mieltä ootte?

Sitten mulla tulee verta peräpäästä, isoja hyytymiä, usein desilitrakaupalla. Vähän on kummaa oloa, silmät kuivuu niin ettei voi räpsytellä ollenkaan, mitäs tää vois olla? Lääkärille en mene, ei nää oireet vielä niin pahat ole. Että mitäs meinaatte, mikäs vaivaa?

Eilen huomasin lisäksi, että vasen jalka on ihan musta nilkasta alaspäin, ja siinä on sellainen vieno haju. Vaiva alkoi kai kolme kuukautta sitten etelän reissulta, samoin tuommoisia suuria paiseita on siitä saakka ollut eri puolilla kehoa, ehkä jotain mandariinin kokoisia. Itse veikkaan laktoosivaivaa, mutta mitäs mieltä te ootte? Vai oisko ehkä sittenkin jotain allergiaa, ehkä pölypunkeille tai mustalle värille?

Tässä kun istun, niin pää kramppaa silleen jännästi, tuntuu kuin silmien takaa napsahtelisi jotain. Silmissä näkyy kivoja valonvälkähdyksiä ja palleroita, vähän pakkoliikkeitäkin tuntuu olevan tuonne vasemmalle puolelle. Mä ite epäilen, että mulleon flunssa tulossa, ehkä jopa sikainfluenssa. Mitäs veikkaatte? Kannattaako ottaa buranaa vai aspiriinia, otanko suppoina vai suun kautta?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Siis tuleeko se veri ykkösestä vai kakkosesta? :o

Kakkosesta, of course. Ykkösestä ei ole tullut verta aikoihin. Sekin vähän mietityttää, raskaana en kait ehkä ole. Mietin tässä, oisko jotenkin voineet yhdistyä tuo ykkösreikä ja kakkosreikä, että johruisko siitä tuo vuoto vai mistä? Voiskohan joku tutkia asiaa, jos vaikka laitan pari kuvaa tänne?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Siis tuleeko se veri ykkösestä vai kakkosesta? :o

Kakkosesta, of course. Ykkösestä ei ole tullut verta aikoihin. Sekin vähän mietityttää, raskaana en kait ehkä ole. Mietin tässä, oisko jotenkin voineet yhdistyä tuo ykkösreikä ja kakkosreikä, että johruisko siitä tuo vuoto vai mistä? Voiskohan joku tutkia asiaa, jos vaikka laitan pari kuvaa tänne?

Laita kuvat. Me katotaan kyllä. Remonttia pukkaa sulla nyt. Vaiha tiivisteet nyt aluksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
joo kuvat siis tarttee ehdottomasti, että me palstatohtorit voidaan joukolla katsoa ja tehdä diagnoosia.
myös videokuvaa pakkoliikkeistä olisi hyvä saada.

Sinäpä sen sanoit. Onpa hyvä että mainitsit tuon videokuvan, ei kyllä käynyt mielessäkään.
Onkohan mulla jotain neurologista ongelmaa, muistihäiriötä kun ei tullut ollenkaan mieleen tuo "videokuva" -sana? Pitäisköhän sen takia soittaa mediheli, vai oottelenko tässä vielä jos tuo sana muistuis ihan spontaanisti myöhemmin mieleen?

Onko väliä, laitanko buranan vaakasuoraan vai pystysuoraan tuohon jalkaan? Kumpi tehoaa paremmin? Entä mitä sitten teen, jos olenkin allerginen buranalle? Kannattaisko avata valmiiksi ikkunaa, jos tulee niitä hengitysvaikeuksia siitä sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja apuja:
Päästä heittää, silmissä mustenee ja happi loppuu -lääkäri väitti sen johtuvan siitä että mun niskat on jumissa, en usko. Itse epäilen ehkä leukemiaa tai sitten kohdunkaulansyöpää, nopaesti etenevää. Mitä mieltä ootte?

Sitten mulla tulee verta peräpäästä, isoja hyytymiä, usein desilitrakaupalla. Vähän on kummaa oloa, silmät kuivuu niin ettei voi räpsytellä ollenkaan, mitäs tää vois olla? Lääkärille en mene, ei nää oireet vielä niin pahat ole. Että mitäs meinaatte, mikäs vaivaa?

Eilen huomasin lisäksi, että vasen jalka on ihan musta nilkasta alaspäin, ja siinä on sellainen vieno haju. Vaiva alkoi kai kolme kuukautta sitten etelän reissulta, samoin tuommoisia suuria paiseita on siitä saakka ollut eri puolilla kehoa, ehkä jotain mandariinin kokoisia. Itse veikkaan laktoosivaivaa, mutta mitäs mieltä te ootte? Vai oisko ehkä sittenkin jotain allergiaa, ehkä pölypunkeille tai mustalle värille?

Tässä kun istun, niin pää kramppaa silleen jännästi, tuntuu kuin silmien takaa napsahtelisi jotain. Silmissä näkyy kivoja valonvälkähdyksiä ja palleroita, vähän pakkoliikkeitäkin tuntuu olevan tuonne vasemmalle puolelle. Mä ite epäilen, että mulleon flunssa tulossa, ehkä jopa sikainfluenssa. Mitäs veikkaatte? Kannattaako ottaa buranaa vai aspiriinia, otanko suppoina vai suun kautta?

yritän nyt antaa luotettavia diagnooseja taudinkuviisi/kuvaasi.

mikä tai kukas sinun päätäsi heittää? tämä voisi liittyä jotenkin koripalloon. jos niskasi on jumissa jossain ahtaassa paikassa, epäilen tupajumia.

oletko mitannut määrät tarkaan, että on todellakin desilitramäärä, koska jos kipoaa jo litraan niin se voisikin olla jo suuri verenhukka/susi.

tuohon silmiin, niin älä räpytä jos et pysty.

en minäkään lääkärin menisi, jos se lääkäri tulisikin sinuun?

jaa toit etelästä mandariineja? se on ennemminkin poliisisasia kuin lääkäriasia, nimittäin taidat olla salakuljettanut niitä kehosi sisällä. kyllä ne siellä sitten alkaa haisemaan kun tarpeeksi kauan ovat siellä. turha sitä on selitellä millään allergioilla.

näätkö silmiesi taakse, mussa taitaa olla jotain vikaa kun minä en nää.

sun varmaan sit tarvii mennä sinne vasemmalle jos pakko on.

epäilen että sinulla on mahahaava. syö laastaripaketillinen.

Smeagol! Ihanaa kun paneuduit mun ongelmiini.

En kyllä näe silmieni taakse, hädin tuskin eteenkään päin, olenkohan nyt sokeutumassa? Tai ollut jopa sokea syntymästäni saakka?! En muista (vai sittenkin muistiongelmaa?) koskaan nähneeni taaksepäin, eteenpäin kyllä vielä silloin kun pystyin räpyttelemään silmilläni.

Itse epäilen tuon pään heittämisen liittyvän jotenkin siihen, että hampaani putoilevat suustani pois. Tätä nyt on jatkunut jo jonkin aikaa, ehkä noin puolisen vuotta. Olisiko sitten jotain tasapaino-ongelmaa, kai niillä hampailla kuitenkin joku virka on olemassa?

En viitsi vaivata itseäni lääkärillä, mitään ne ei kuitenkaan koskaan tiedä, ja väärät lääkkeetkin määräävät. Ja ne lääkkeetkin ne tarkistavat siitä kirjastaan, voitko kuvitella! Että edes sen vertaa eivät ole viitsineet opintojen aikana opiskella, että lääkkeet edes.. huhhuh sanon vaan.

Yhteistyössä