Hei, entinen milanna ,mikä oikein oletkaan en pysy kärryillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ihan selvästi vietät liian vähän aikaa palstalla ja tiimarivihko ei ole ajantasalla. Lisää palstailua, kyllä sitä taas pääsee kärryille mukavasti :xmas:

=) Vain näin ilta -aikaa ehdin työ ja perhe menee edelle.Mutta te pidätte minut ajan tasalla :D Vaikka yv viestein :laugh:

Eikö se ole hyvä, että vaihtaa nikkinsä, niin ei sekoita enää milanaa ja milannaa toisiinsa. On tietysti hakeminen, että mikä nikki tuntuisi omimmalta, kun on jo tottunut milannaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Eikö se ole hyvä, että vaihtaa nikkinsä, niin ei sekoita enää milanaa ja milannaa toisiinsa. On tietysti hakeminen, että mikä nikki tuntuisi omimmalta, kun on jo tottunut milannaan.

Onko täällä ollut 2 nikkiä samantapaista? milana ja milanna ? enpä ole muuten huomannutkaan

No kun sille valitettiin siitä että on samanlainen kuin milana, vaihtoi malenaksi, ja takaisin milannaksi kun moni kehoitti/pyysi. Ei saanut enää rekisteröityä milannaa, joten -> milanna85.

Nimim. kyylä

Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Onko täällä ollut 2 nikkiä samantapaista? milana ja milanna ? enpä ole muuten huomannutkaan

Milanan profiili
http://keskustelu.kaksplus.fi/profiili-45ae0094-95fd-4a70-afc5-311d5d471783

Alkuperäinen kirjoittaja annanyymi:
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
olen nyt milanna85 en enää vaihta nimen

Eikun tee Princet.. eli vaihda nikiksi
The Palstalainen Formerly Known as Milanna

:D :laugh:
:D :'( masentaaaaa,sorry :ashamed: huono päivä ja vuos :ashamed:

:hug: toivottavasti lapsi on ok kuitenkin? :( :hug:
nii ,mä toivon,voi siitä elämä :/ ehkä kun must tule 30-40 vuotias mä oppin reagoida rauhallisemmin tään elämään
:'(

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
olen nyt milanna85 en enää vaihta nimen

Eikun tee Princet.. eli vaihda nikiksi
The Palstalainen Formerly Known as Milanna

:D :laugh:
:D :'( masentaaaaa,sorry :ashamed: huono päivä ja vuos :ashamed:

Kyllä se siitä varmasti suttaantuu ajan kanssa. :hug: Elämä on sellaista vuoristorataa, välillä menee hyvin ja välillä huonosti. Sitten joskus sattuu eteen tollaisia pidempia suvantovaiheita milloin kaikki menee päin peetä. Ennemmin tai myöhemmin alamäkeä kuitenkin seuraa taas ylämäki. ;)

Yhteistyössä