Pysyykö joku muu ? =) Oli milanna sit milena nyt milena85.Vai mikä nyt olet?
Vaihtuuko nikkis taas huomenna
Vaihtuuko nikkis taas huomenna
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Ihan selvästi vietät liian vähän aikaa palstalla ja tiimarivihko ei ole ajantasalla. Lisää palstailua, kyllä sitä taas pääsee kärryille mukavasti :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Eikö se ole hyvä, että vaihtaa nikkinsä, niin ei sekoita enää milanaa ja milannaa toisiinsa. On tietysti hakeminen, että mikä nikki tuntuisi omimmalta, kun on jo tottunut milannaan.
Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Eikö se ole hyvä, että vaihtaa nikkinsä, niin ei sekoita enää milanaa ja milannaa toisiinsa. On tietysti hakeminen, että mikä nikki tuntuisi omimmalta, kun on jo tottunut milannaan.
Onko täällä ollut 2 nikkiä samantapaista? milana ja milanna ? enpä ole muuten huomannutkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:yks kysymys: pitääkö näistä palstan käänteistä pistää oikein yyviestiäki?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:yks kysymys: pitääkö näistä palstan käänteistä pistää oikein yyviestiäki?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko saanut selville mitä tämä schwanoma tarkoittaa?
Jos edes noin kirjoitettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:olen nyt milanna85 en enää vaihta nimen
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:olen nyt milanna85 en enää vaihta nimen
Eikun tee Princet.. eli vaihda nikiksi
The Palstalainen Formerly Known as Milanna
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:olen nyt milanna85 en enää vaihta nimen
![]()
![]()
:'( masentaaaaa,sorry :ashamed: huono päivä ja vuos :ashamed:
nii ,mä toivon,voi siitä elämä :/ ehkä kun must tule 30-40 vuotias mä oppin reagoida rauhallisemmin tään elämäänAlkuperäinen kirjoittaja annanyymi:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:olen nyt milanna85 en enää vaihta nimen
![]()
![]()
:hug: toivottavasti lapsi on ok kuitenkin?:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:olen nyt milanna85 en enää vaihta nimen
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:olen nyt milanna85 en enää vaihta nimen
![]()
![]()