Hei, entinen milanna ,mikä oikein oletkaan en pysy kärryillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
kiitoksia teille :hug: :hug: joka päivä yritän ajatella positivisesti vaikka masentaa,mut siltti jotain mut tulee että masentuu vielä pahemmiks,nyt mä en enää ylläty jos vaikka katto katoa mun päälle :/

En tunne sinun vaikeuksiasi,enkä myöskän ole niissä päässyt perille vielä,mutta näin muitten ihmisten puitteissa :hug: hali ja voimia =)

Alkuperäinen kirjoittaja aleksandra:
kiitoksia teille :hug: :hug: joka päivä yritän ajatella positivisesti vaikka masentaa,mut siltti jotain mut tulee että masentuu vielä pahemmiks,nyt mä en enää ylläty jos vaikka katto katoa mun päälle :/

En tunne sinun vaikeuksiasi,enkä myöskän ole niissä päässyt perille vielä,mutta näin muitten ihmisten puitteissa :hug: hali ja voimia =)
Kiitos!Mä kerron lyhyesti se on mun yks vaikeus näistä mitä tapahtui noin 2-3kk sitten mun pienellä lapsella löydettin kasvain pakarassa,kaikki ajatelivat että se on syöpä ja tietysti minäkin!!!Odotus magnettikuvaukseen oli kauhea,no 2 vkoa mennyt ja me päästettin sinne,kuvaus oli nukutuksessa huh...kuvaukseen jälkeen saimme vastaukset noin vkon päästä lääkärin mielestä se oli hyvän laatuinen ........jotain(en muista nimen)sit me mentiin vielä UÄ tekemään ja lääkäri oli siitä mieltä että se on jotain muuta,sit mä sain soito noin 2vkon päästä lääkäriltä että pakko tehdä leikaus :x silloin kun leikaus alkoi mä en edes tienyt mitä hänellä leikataan olin ihan panikissa silloin ja itkin hyysterisesti sairalaassa kun oli aika vaikea katsoa miten pienokaiselle laitetaan leikaus saalissa anestesia maski ja hän huutä "äiti auta" :'( .Sit leikauksen jälkeen mä sain tietä että se on joku hyvänlaatuinen hermokasvain aika harvinainen :'( mut se ei ollut 100%vastaus koska pataloogi ei vielä tutkinut se koepala,no saimme patalogilta vastaus se on joku schwanoma kuulemma ei mitään vaarallista ole,TOIVOTAAN!Mut tämä haava on jo monta kerta vuotanut ja tänään se meni rikki melkein kokonaan,mies jopa pyörtyi :( huomenna heti aamulla pitäis mennä takas sairalaan kun hänet kuulemma nukutetaan taas ja poistetaan jotain taas sieltä ja he laitavat tikkit huh....

Juu kyllä! =) Ok,en enää vaihdan.Kiitos sinulle! :hug: :hug:

Jösses nyt muista ,mun ja sun tytöllä oli ne mitkä piru furby puhuvat ?
Melissalla vain vaaleanpunainen.Älä vaihda nikkii kun niin uusi täällä ja en ole täällä kokoajan kun perhe ja työ.Mutta yv keksitty =) Sieltä tavoittaa meikäläisen =)

Yhteistyössä