hei haloo! me ei asuta miehen kanssa yhdessä, olla asuttu ko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Tossuliinin suhde ei toimi.Normaalistihan ihmiset osaavat asua yhdessä jos haluavat olla yhdeeä,kyllä varmasti käy vieraissa jos ei yhessä asuta.

hei haloo! me ei asuta miehen kanssa yhdessä, olla asuttu koko aikana mitä ollaan oltu, kai sitä saa yh-äidillä mies olla vai onko sekin kielletty? sitä voi seurustella miehen kanssa noinkin kauan ilman että asuu yhdessä ja mitä sitten vaikka meillä on yhteinen lapsi, ei kuulu teille pätkääkään, ja mä haluun ettei tästä asiasta kirjoteta enää täällä yhtään, en haluu enää p.askaa niskaani sen takia tai haukkumisia miehestäni, on kuitenkin ollut hyvä isä tytölleen, meillä ei vaan yhteiselo saman katon alla toimi, siksi olen yh, piste.

Toi jätkän lukitsema ketju tuolla toisella sivulla "mua kosittiin".

Hyvä! Kerrankin oikea ketju on oikeista syistä lukittu!!!

LIIKAA TÖRKYÄ.

Me ei enää asuta yhdessä miehen kanssa, meillä on lapsikin. Me kyllä seurustellaan edelleenkin, mutta takas yhteen ei muuteta.
JA ÄLKÄÄ PELÄTKÖ ETTÄ SE SYY OIS RAHA!! Nimittäin nyt yyhoona, tähän talouteen tulee 1500e vähemmän rahaa kuin silloin kun miehen kanssa yhdessä asuttiin.

Tullaan toimeen paljon paremmin nykyään kun kummallakin on oma koti ja voi olla ihan omassa rauhassa jos siltä tuntuu.

Tämä sopii meille. Ei olla riideltykkään enää niin paljoa ja niin kovasti kuin silloin kun samassa taloudessa asuttiin.

Meillä luultavasti tulossa sama tilanne lapseni isän kanssa, enkä panisi ollenkaan pahakseni. Ollaan muutaman kerran tavattu eromme ja hänen poismuuttonsa jälkeen ja kaikki on niin kuin silloin "vanhaan hyvään aikaan" alkuaikoinamme. Yhdessä asuminen ei enää tule kuuloonkaan, kerran kokeiltu ja huonoksi havaittu vaihtoehto.
Joten ap:lle vaan terveisiä ja kiitoksia aloituksesta, on kiva kuulla että toisilla tällainen järjestely toimii, ehkäpä meilläkin :heart:
Pettämiseen ym. en osaa kommentoida, mutta jos oletetaan että pariskunta seurustelee, niin kaipa sitä osaa olla yhtä uskollinen asui saman katon alla tai ei. Ainakaan meillä ei kumpikaan pettäisi, jos seurustelusta sovitaan, nyt kuitenkin ollaan ihan vaan "hyviä ystäviä". :D

Niih, mä oon miettinyt miksi pitää asua saman katon alla jos on lapsia? Voihan sitä olla onnellinen jos eri osoitteet ja taloudet vaikka yhdessä oltaisiin...Musta ihan järkevä vaihtoehto asu erillään vaikka oliskin yhdessä. Eipä ainakaan pääse toisen naama v*tuttamaan pidemmän päälle jos eri huushollit! :)

Hei kaikille! Kenellä on oikeus esiintyä minuna? Minä en ole sitä aloitusviestiä äsken laittanut vaan se on tullut tällä välin kun olen puuhannut aivan muuta enkä ollut edes koneen ääressä. Ja moderaattori, voisitko poistaa tai lukita tämän ketjun ennenkuin se pääsee pahemmaksi? Mä en vaan enää jaksa tätä vatvomista mun elämästä.

Yhteistyössä