HEI VAAN!
Kyselit millaista lapsiperheen on asua Iisalmessa. Itse olen reilun vuosikkaan tytön äiti joka on asunut koko ikänsä Iisalmessa, enkä koskaan osaisi lähteä pois täältä. Suurihan tämä kaupunki ei ole, mutta ehkä se on juuri se mikä täällä on niin hyvää. Seurakunnalla on perhekerho, ja sitten tietenkin isommille lapsille päiväkerho. Ja päiväkoteja täällä on kiitettävästi. Täällä toimii lisäksi sellainen äitipiiri, jossa on eri ryhmiä riippuen lapsen iästä. Jo raskaana ollessa pääsee mukaan porukkaan. Harrastus toimintaa on mielestäni riittävästi.Uimahalli on suht lähiaikoina remontoitu, ja siellä järjestetään lauantaisin vauvauintia minne voi mennä koko perheen voimin. Isompia lapsia ja tietysti vanhempia ajatellen täällä on ns.pieni muotoiset laskettelurinteet (Paloisvuori) jota ympäröi pururata, joka on kesäisin hyvä lenkkeily ympäristö ja talvella siellä on valaistut ladut. Ja onhan täällä tenniskenttiä-ja halli. Ja jäähallikin on ihan hengissä oleva harrastuspiste. Ja on niitä ulkojäitäkin talvisin suht hyvin. Uimarantojakin on kesäisin mielestäni riittävästi. Itse tykkään asua täällä. Tietysti mielipiteeni voi olla hieman yksikanttinen kun en ole koskaan missään muualla asunut =) Mutta en voi muuta kuin toivottaa teidät tervetulleeksi mikäli niin käy että tänne päin muutatte!