Hei kaikille?:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
ja voi kun aika ei riittää mihinkään. Huomenna pitää tavata isot herrat/pomot. Meillä alkaa seminaari, minä ja 4 isoa pomoa. Kävin ostamassa vaatteet että näytän asialliselta, enkä löytänyt kun jakku ja housut, sellaiset kun leginksit mutta paksummaat. Huomenna jos vielä ennen siitä pääsisin omalle kampaajalle, että jotain se keksi mulle tukan kanssa, kun pakko olla tip top kunnossa:)

[QUOTE="vieras";27093613]Jännää, onnea matkaan :)[/QUOTE]

Kiitos:) Samoin jännittää muakin, jos tämä projekti onnistu, niin aika pitkälle pääsen. Mua vaan aina jännittää, mun aksentti, kun tuntu se täällä on aika iso rooli. Vaikka silti monet mua ota vakavasti ja haluavat juuri minut siihen, ehkä kun olen liian haluakas tekemään työt

Tsemppiä matkaan, hyvin varmasti menee :)

Mies tulee muuten mukaan:).

Kuulosta hullulta mutta soitin tänään terveyskeskukseen ja pyysin opamoxia, kun pitää kohta myös olla Britaniassa niin matka+ se projekti mua jännittää sen verran paljon että pelkään pahoin jos saan joku kohtaus, otan vaan mukaan jos en tarvitse niin en tietysti ota, enkä oikein halua edes aloita ottamaan se pahaa lääke. Mutta jos, on aina parempi että se on laukussa. Mulla lentokone pelko sen verran iso, että kerran sain kun lensimme Meksikoon kohtauksen, ehkä se myös oli siks kun 12 tuntia oli pakko samassa paikassa istua

Kuulosta hullulta mutta soitin tänään terveyskeskukseen ja pyysin opamoxia, kun pitää kohta myös olla Britaniassa niin matka+ se projekti mua jännittää sen verran paljon että pelkään pahoin jos saan joku kohtaus, otan vaan mukaan jos en tarvitse niin en tietysti ota, enkä oikein halua edes aloita ottamaan se pahaa lääke. Mutta jos, on aina parempi että se on laukussa. Mulla lentokone pelko sen verran iso, että kerran sain kun lensimme Meksikoon kohtauksen, ehkä se myös oli siks kun 12 tuntia oli pakko samassa paikassa istua

No voi, voi että taas olet siinä jamassa että Opamoxilla pitää varautua :( silmät luppastenko istut sitten kokouksessa istut jos lääkettä on pakko ottaa kun paniikkikohtaus iskee? Pääseekö mies varmasti mukaasi kaikkiin meetingeihin, eihän niistä mitään tule jos et uskalla suutasiu aukaista? Yrittäminen käy aika vaikeaksi jos asiakkaiden ja yhteiskumppaneiden kohtaaminen on noin vaikeaa.

Sekin voi auttaa ja ehkäistä, että ne on laukussa, tietää niiden olevan mukana ja lähellä :)

Sait soittamalla reseptin?
Mutta toivotaan ettet edes tarvitse, hyvin se varmaan menee :)

[QUOTE="vieras";27093768]No voi, voi että taas olet siinä jamassa että Opamoxilla pitää varautua :( silmät luppastenko istut sitten kokouksessa istut jos lääkettä on pakko ottaa kun paniikkikohtaus iskee? Pääseekö mies varmasti mukaasi kaikkiin meetingeihin, eihän niistä mitään tule jos et uskalla suutasiu aukaista? Yrittäminen käy aika vaikeaksi jos asiakkaiden ja yhteiskumppaneiden kohtaaminen on noin vaikeaa.[/QUOTE]

? Nyt meni ohi...

En mä siitä varteen opamoxia kysynyt. Mä saan painikkikohtauksia lentokoneessa, selitin mun mielestä ihan selvästi että sain Mexicon matkallakin kohtauksen. Mielummin se on mun laukussa, jos jotain tulee, kun olen lentokoneessa sekaisin kun lumiukko. Mä en vaan kestää korkeutta ja ahdistavia paikkoja. Joskun mene hyvin joskus ei. Muuten en mä näitä kohtauksia saa missään, ei edes kun puhun, jännittää vaan, mutta ei minkälaisia kohtauksia tulee

Juu kun ne on laukussa niin ei ne kohtauksia ees helposti tulee:D. Kun lensimme takas Mexicosta mulla oli joku Meksikon lääke rauhoittava, laukussa pelkästään ja hyvin matka meni, kun tiesin jos se tulee niin otan:D hassua. Mutta en tiedä miks lentokoneet on mulle niin pahaa paikka

Juu kun ne on laukussa niin ei ne kohtauksia ees helposti tulee:D. Kun lensimme takas Mexicosta mulla oli joku Meksikon lääke rauhoittava, laukussa pelkästään ja hyvin matka meni, kun tiesin jos se tulee niin otan:D hassua. Mutta en tiedä miks lentokoneet on mulle niin pahaa paikka

Sain mun ekan paniikkikohtaukseni lentokoneessa ja se oli ihan hirveää, en toivo kellekään samaa kokemusta! Kädet, jalat ja leuka puutui ja itkin vaan puolet matkasta. Ymmärrän siis sen, miksi haluat kantaa rauhottavia laukussa varalta mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27093883:
Sain mun ekan paniikkikohtaukseni lentokoneessa ja se oli ihan hirveää, en toivo kellekään samaa kokemusta! Kädet, jalat ja leuka puutui ja itkin vaan puolet matkasta. Ymmärrän siis sen, miksi haluat kantaa rauhottavia laukussa varalta mukana.

Minulla on kans ystävä kelle ei muutenkaan oo paniikkihäiriöttä saa ne kohtaukset lentokoneessa. Mä viimeks Meksikossa luulin että hengitys pysähty, oli vielä niin kuuma ja koko kone täynnä ja 12 tuntia samassa paikassa istuimme, viimeiset 6 tuntia oli niin hirveä että jopa lentokoneessa sain joku rauhoittava kun yhdellä lentäjällä oli, joku luontais rauhoittava joka ei auttanut yhtään. Sitten lentoasemalla melkein pyörtyin, sitten ne Meksikolaiset äkkiä mulle lääkäriä sinne saivat, lääkäri oli kiva, painanut akupunktio pisteitä ja mulla kohtaus loppui, se sanoi että olen nuori ei kannatta rauhoittavia syödä kuulema

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27093883:

Sama juttu. Enkä tajunnut mistä on kyse, vaan luulin, että koneessa alkoi happi loppua, kun en saanut enää kunnolla henkeä. Kasvot ja kädet puutuivat ja aloin itkeä. Hrrr... Onneksi kohtauksia ei tulee enää.

[QUOTE="vieras";27093976]Sama juttu. Enkä tajunnut mistä on kyse, vaan luulin, että koneessa alkoi happi loppua, kun en saanut enää kunnolla henkeä. Kasvot ja kädet puutuivat ja aloin itkeä. Hrrr... Onneksi kohtauksia ei tulee enää.[/QUOTE]

juu sama juttu:( kamala tunne

Saako tuota lääkettä soittamalla terkkariin? Huh hui. Enkä nyt arvostele sitä että ap sai lääkkeen varalle, vaan ihmettelen jos soittamalla saapi.

ja oikeasti lyhyitä matkoja en saanut ikinä kohtauksia, mutta Meksikon jälkene päätin että silti pidän sen purkin laukussa, jos vaikka lyhyellä matkalla vahingossa se iske. Mutta kun mennä TAAS 2kk päästä Meksikoon, niin otan aivan varmasti 2kpl ennen kun astun koneseen, ihan vaan siks jos vaikka se tulee, 12 tuntia yhdessä pienessä paikassa jalat ristissä istuminen, missä ei pystyy muutenkaan hengittää kunnolla on mulle liika ja kun sinne päin lentäminen on monille joka tapauksessa raskasta, kun se korkeus on eri tavalla Suomen kanssa, takaisin lentäminen jopa mun miehelle oli helpo ja mullekin

Yhteistyössä