Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Teen leivät itse lähinnä säästösyistä, mutta liittynee myös ammattiini :ashamed:![]()
:wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikö uuninpelille voisi tehdä jotain leipää ja sitten leikata siitä ns. paloja leiviksi...haluaisin tähän reseptin, onko kellään????
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Mistä leipomoista saa kakkoslaadun leipiä? Mulla on joku muistikuva et äiti ois joskus hakenut just vaasan ruispaloja jostain kakkoslaatusena säkillisen, mut kuvittelenko..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Nostan... ja samalla kyselen, että oisko kellään jotain helppoa ja hyvää reseptiä leivän leipomiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Mistä leipomoista saa kakkoslaadun leipiä? Mulla on joku muistikuva et äiti ois joskus hakenut just vaasan ruispaloja jostain kakkoslaatusena säkillisen, mut kuvittelenko..![]()
No täälläpäin ainakin porinleipä myy. Kannattaa mennä aamupäivällä.