V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuninkaallinen:tästä myös sanonta "siniverinen" = hienoverinen
Se siniverinen tulee siitä et vaalean ihon läpi kuultaa siniset verisuonet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuninkaallinen:tästä myös sanonta "siniverinen" = hienoverinen
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Punaista ja pinkkiä on ennen pidetty maskuliinisena värinä ja sinistä feminiinisenä.
Toi mun väite opetettiin meille koulussa aikoinaan- siis kun ammattia opiskelin. Oliskohan ollut kulttuurihistorian tai pukuhistorian tunneilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Naiset punaavat huuliaan osoittaakseen hedelmällisyyttään tjsp. Huulet symboloivat naisen vehjettä..
Mä en voi edelleenkään pitää pokkaa jos näen naisen joka on punannut tummanpunaisella huulensa ja tehnyt niistä paksun näköiset..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Naiset punaavat huuliaan osoittaakseen hedelmällisyyttään tjsp. Huulet symboloivat naisen vehjettä..
Mä en voi edelleenkään pitää pokkaa jos näen naisen joka on punannut tummanpunaisella huulensa ja tehnyt niistä paksun näköiset..![]()