Hei kaikki lasten pusuttelun kammoajat, tiedättekö edes mistä suutelu on lähtösin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liikaa dokumentteja katsonut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Punaista ja pinkkiä on ennen pidetty maskuliinisena värinä ja sinistä feminiinisenä.

Toi mun väite opetettiin meille koulussa aikoinaan- siis kun ammattia opiskelin. Oliskohan ollut kulttuurihistorian tai pukuhistorian tunneilla.

joo mutta silti sininen oli ennen feminiininen väri - onpa ihme jos tuota ei teille opetettu..

Naiset punaavat huuliaan osoittaakseen hedelmällisyyttään tjsp. Huulet symboloivat naisen vehjettä..
Mä en voi edelleenkään pitää pokkaa jos näen naisen joka on punannut tummanpunaisella huulensa ja tehnyt niistä paksun näköiset.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Naiset punaavat huuliaan osoittaakseen hedelmällisyyttään tjsp. Huulet symboloivat naisen vehjettä..
Mä en voi edelleenkään pitää pokkaa jos näen naisen joka on punannut tummanpunaisella huulensa ja tehnyt niistä paksun näköiset.. :D

no kiitti vaan :o mietin tuota varmaan aina tästä eteenpäin kun näen .... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:

:laugh: Mitähän tarkoittaa sit huulikoru..

Yhteistyössä