hei kertokaas kokemuksii englanninspringerspanielista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mievaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mievaan

Vieras
millanen koira luonteeltaan? onko soveltuvainen kerrostaloon?(urheillaan ja harrastetaan,asutaan toises kerrokses)ja mies myöskin metsästelee.mut sopiiko hyvin lapsiperheeseen?kertokaas vähän

Alkuperäinen kirjoittaja mievaan:
millanen koira luonteeltaan? onko soveltuvainen kerrostaloon?(urheillaan ja harrastetaan,asutaan toises kerrokses)ja mies myöskin metsästelee.mut sopiiko hyvin lapsiperheeseen?kertokaas vähän

ja yks laps 3v poika asustaa siis kanssamme

meil on enkku neiti,erittäin hyvin sopii lapsiperheeseen.tohon kerrostaloon sopeutumisesta en osaa sanoa mitään kun myö asutaan rivarissa.
meijen neiti tykkää lapsista ihan älyttömästi ja haluis leikkeihin mukaan ja on erittäin, välillä ehkä vähän liikaakin miellyttämisen halunen.hellyyden kipee tykkää tulla syliin ja sillei (itte ei aina haluis kun se painaa kuitenkin yli 20kg).rakastaa lenkkeilyä ja vastaavasti myös löhöilyä.aivan ihana otus. :heart:

Minulla on ollut kolme. Kaksi urosta ja yksi narttu. Todella hyvä luonteisia ja lapsiperheeseen sopii tosi hyvin. Meillä koirat oli käyttökoiria sekä kotikoiria eli jäljestivät ja sorsastivat. Tosi hyviä oli metsällä ja jälkivalioita jokainen. Luonne on sellainen hiukan vilkas, mutta luotettava ja tottelevainen. Vanhempana saattaa tulla hiukan ärhäköitä, mutta harvemmin. Meillä narttu oli tosi tottelevainen , mutta urokset tuppaili karkaamaan välillä. Meillä tällä hetkellä Labradorinnoutaja ja siihen verrattuna Englannispringelspanielit on tosi rauhallisia :laugh:

Niin ja sopii kyllä kerrostaloon, kunhan saa tarpeeksi lenkkeilyä. Meillä enkkuneiti oli meidän opiskelijaboksissa (kaksio) ja viihtyi tosi hyvin.

yhdyn edelliseen kommenttiin. aivan ihana neiti oli meilläkin aikoinaan. ja meitä oli siis kaksi pientä lasta silloin kun tuli taloon. ihan hyvin kerrostaloon sopeutui, ei hauku turhia jne. meillä oli kuitenkin hyvät ulkoilumaastot vieressä. jos joskus koiran otan, se on kyllä varmasti englanninspringerspanieli :heart:

kiitos kamalsti tiedosta.mä just haluun turvan tonne iltaisille lenkkipoluille ja metsäkaveriksi.On niin sulonne rotu kyllä,nartun ottaisin..pitää vaan alkaa säästää rahaa.koiristahan siis on kokemusta mutta ei rotukoirista. Mietityttää vaan se et kun postimies tuo postin eteiseen ettei sit laskut oo mahassa sen jälkeen:) Mut eihän ne kaikki sellasii oo,kun kouluttaa..ja mulla kiinnostaa agility,mejä yms harrastaustoiminta,tosin työt saattaa alkaa pian mut ehtii silti kouluttaan.meil on hyvät kävelymaastot vieressä ja lapsi haluaa kovasti taas karvaisen kaverin :) <3 ja mulla ollu vuoden taas koirakuume

Yhteistyössä