Mulla on flunssainen olo. Nenä hieman vuotaa, kurkku tuntuu "oudolta", yskittää mutten kamalan kovin. Paleltaa ja hikoiluttaa vuoronperään. En kuitenkaan ole mielestäni varsinaisesti kipeä, ehkä tulossa kipeäksi.
Oon harjoittelussa vuodeosastolla, missä hoidetaan ihmisiä joiden vastustuskyky ei ole ehkä ihan normaalitasolla (jos lähelläkään sitä ). Sairaana ei saisi mennä töihin tai edes vierailulle osastolle, mutta missä menee raja: missä vaiheessa mä olen liian sairas menemään sinne?
Tyhmä kysymys, mutten tiedä mikä on yleinen menettelytapa näissä jutuissa...
Oon harjoittelussa vuodeosastolla, missä hoidetaan ihmisiä joiden vastustuskyky ei ole ehkä ihan normaalitasolla (jos lähelläkään sitä ). Sairaana ei saisi mennä töihin tai edes vierailulle osastolle, mutta missä menee raja: missä vaiheessa mä olen liian sairas menemään sinne?
Tyhmä kysymys, mutten tiedä mikä on yleinen menettelytapa näissä jutuissa...