Hei laihduttajat! Kuinka useasti punnitsette itsenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -4,5kg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

-4,5kg

Vieras
Mä oon käynyt joka aamu vaa'alla mutta jotenkin turhauttaa kun heittelyää on niin paljon, pidän yhden mässäilypäivän viikossa (la) ja tuntui vaikuttavan vielä tänäänkin aamupainoon. Oisko parempi punnita itsensä vaikka vaan kerran viikossa, vaikka torstaisin tai perjantaisin?

punnitsen itseni joka maanantai ja pidän huolen siitä, että en käy vaa'alla muina päivinä. Siksi maanantai, että viikonlopun herkuttelut näkyvät. Tuo motivaatiota olla herkuttelematta liikaa, kun tietää, että maanantai on punnituspäivä!

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Miksi sun pitää pitää mässäilypäivä? Ja mitä ja kuinka paljon silloin syöt?

Miekin pidän mässäilypäivän. Jos luopuu herkuista kokonaan, on vaikeampaa jatkaa laihdutusta. :D

Miekin kävin alkuun joka päivä, joskus parikin päivää. Ei se silloin oikein tuntunut edistyvän, mutta 15kg lähti parissa kuukaudessa. :) Nyt kun raskaana, täytyy syödäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Miksi sun pitää pitää mässäilypäivä? Ja mitä ja kuinka paljon silloin syöt?

Syön viikolla suht tiukasti niin haluan mäsiksen pitää, silloin syön ilman että lasken syömisiäni ja herkuttelenkin (ei kuitenkaan mitään 10 000 kcal mässäilyjä)
Mässäilypäivä ei oo ongelma, oon laihduttanut ennenkin (ennen lapsia) reippaasti juurikin tällä lailla. Tota punnitsemisasiaa vaan mietin!

joka aamu punnitsen. ei mulla paino kauheasti heittele, paitsi nyt. oli vähän juhlaviikonloppu ja se näkyy.... mutta yleensä laskee tasaisesti.

mulla on yleensä kerran viikossa "mässypäivä" jolloin syön vähän enemmän tai syön namia pienen pussillisen. kuitenkin niin että kiloklubissa ei kalorit ylity.

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
joka aamu punnitsen. ei mulla paino kauheasti heittele, paitsi nyt. oli vähän juhlaviikonloppu ja se näkyy.... mutta yleensä laskee tasaisesti.

mulla on yleensä kerran viikossa "mässypäivä" jolloin syön vähän enemmän tai syön namia pienen pussillisen. kuitenkin niin että kiloklubissa ei kalorit ylity.

Mä olen kans kiloklubissa, lauantaisin en merkkaa syömisiäni lainkaan.
On kyllä mainio apu tuo kiloklubi :)

Mä käyn joka aamu, tai useamman kerran viikossa. Ennen kävin kerran viikossa, ja sillon oli iso juttu jos ei ollu pudonnu. Veti mielen matallaksi pitkäksi aikaa. Nyt olen tyytyväinen jos pysyy samassa tai tippuu 100g, joskus nouseekin pikkuisen. Eikä haittaa, koska seuraava mahdollisuus tulee jo pian =) Kirjaan ylös sitten kerran viikkoon, noin.

Mutta ootteko te muut huomannu, että rankan liikunnan jälkeen paino nousisi? Mä oon huomannu tällaisen ilmiön ja mietin mistä johtuu. En kuitenkaan liikuntapäivinä syö tavallista raskaammin, joten on varmaan jokin neste juttu? Sitten muutaman päivän päästä tippuu enempi kerralla..
Esim. eilen tein kaks kunnollista liikuntasuoritusta ja tänä aamuna vaaka näytti 200g enemmän kun eilen.. Silti söin terveellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Mä käyn joka aamu, tai useamman kerran viikossa. Ennen kävin kerran viikossa, ja sillon oli iso juttu jos ei ollu pudonnu. Veti mielen matallaksi pitkäksi aikaa. Nyt olen tyytyväinen jos pysyy samassa tai tippuu 100g, joskus nouseekin pikkuisen. Eikä haittaa, koska seuraava mahdollisuus tulee jo pian =) Kirjaan ylös sitten kerran viikkoon, noin.

Mutta ootteko te muut huomannu, että rankan liikunnan jälkeen paino nousisi? Mä oon huomannu tällaisen ilmiön ja mietin mistä johtuu. En kuitenkaan liikuntapäivinä syö tavallista raskaammin, joten on varmaan jokin neste juttu? Sitten muutaman päivän päästä tippuu enempi kerralla..
Esim. eilen tein kaks kunnollista liikuntasuoritusta ja tänä aamuna vaaka näytti 200g enemmän kun eilen.. Silti söin terveellisesti.

Neste kerääntyy lihaksiin rankan liikunnan jälkeen. Muista juoda riittävästi niin tuokin ongelma poistuu!

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Joka aamu jo viidettä vuotta! Ja tässä on oppinut huomaamaan itsestään hassuja juttuja.. Mustamakkara nostaa aina kilon verran ja mikä erikoista Mäkkäriruoka yleensä laskee pari sataa grammaa. :D

Mulla ainakin mäkkäriruoka tulee niin äkkiä ulos, että oon kyllä huomannu saman =) Ja kyllä onkin seuraavana aamuna nälkä..

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:

Neste kerääntyy lihaksiin rankan liikunnan jälkeen. Muista juoda riittävästi niin tuokin ongelma poistuu!

Siitäkö se on? Kiva tietää =) Oon kyllä mielestäni juonukkin, mutta en ilmeisesti tarpeeksi, hikoilinkin kyllä eilen aika kovasti..

Yhteistyössä