hei, laihduttajat/kuntoilija yms muut personaltrainerista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaa sellaisen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluaa sellaisen

Vieras
onko kukaan ottanut itselele personaltraineria?

mitä pakettiin kuului? kuinka pitkä ajanjakso? montako tapaamista? liikuntaohjlema sisälsi mitä? saitko ruokailuihin vinkkejä? kaikki kokemukset ovat tervetulleita!
myös ne negatiiviset. missä päin suomea ja paljonko maksoi? :)

Kai tuo riippuu ihan täysin siitä mistä personal trainerin otat. Minulla oli aiemmin kun kävin Mikkeliläisellä kuntosalilla, missä se kuului automaattisesti jäsenyyteen. Näimme 4 viikon välein, jolloin hän antoi uuden ohjelman ja neuvoi sen tekemisessä (kuntosalilaitteet yms.). Laihduttajat saavat kuulemma lisäksi ravintoon liittyvää opastusta sekä lisäksi heillä oli sellainen tarkkailupalvelu, että jos ei ollut viikkoon käynyt kertaakaan, soittivat perään. Itse sain lisäohjausta murtuneen nilkan kuntouttamiseen ja silloin näimme viikon välein. Personal trainerini oli siis fysioterapeutti joten osasi oikeasti myös sanoa jotain kuntoutukseen.

kiitos cc.
olen laihduttanut jo huomattavan määrän painoa. ja tarvisin nyt kiinteytystä sekä haluan lihaksia hiukan näkyviin. mutta en kuitenkaan olla "kehonrakentaja". mietinkin että onko noista ok noista kuntokeskusten pt hyvät vai sitten joku freelancer tyyppinen?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos cc.
olen laihduttanut jo huomattavan määrän painoa. ja tarvisin nyt kiinteytystä sekä haluan lihaksia hiukan näkyviin. mutta en kuitenkaan olla "kehonrakentaja". mietinkin että onko noista ok noista kuntokeskusten pt hyvät vai sitten joku freelancer tyyppinen?

varmasti riippuu paljon kuntosalista, mutta ainakin itsellä on vain hyviä kokemuksia. Kuulemma se personal trainer liitettiin jäsenyyteen juuri siksi, että tavallisen kuntoilijan tai laihduttajan olisi helpompi tulla mukaan, kun ei ensimmäinen näkymä ole juurikin ne bodarit tai muut himoliikkujat, vaan asiallinen opastus ja omien tarpeiden kartoitus.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
No Elixialla on hinnasto näin:

Paketti Single DUO Xpress
3x 180? 210? 120?
10x 540? 690? 340?
20x 1050? 1350? 650?
30x 1550? 2000? 950?
60x 3100? 4000? 1900?

Näin. Mä olen yhden Elixian Personal Trainereiden pomo. Tuloksia saa jos haluaa tarpeeksi. Säännöllisesti esim. kerran viikossa treenaamaan pt:n kanssa niin saa itsestänn paljon enemmän irti.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos cc.

varmasti riippuu paljon kuntosalista, mutta ainakin itsellä on vain hyviä kokemuksia. Kuulemma se personal trainer liitettiin jäsenyyteen juuri siksi, että tavallisen kuntoilijan tai laihduttajan olisi helpompi tulla mukaan, kun ei ensimmäinen näkymä ole juurikin ne bodarit tai muut himoliikkujat, vaan asiallinen opastus ja omien tarpeiden kartoitus.

jep. kiitti. ehkä uskallan mennä. ;)

mulla itselläni menee kyllä uskottavuus pt:hen jos ulkomuodoltaan on salkkareiden hanna salin. "häpeää" jo kirjoittamaansa. mutta kyllä hänen pitää myös näyttää siltä miltä opettaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän kuntoilu ja liikunta nyt mitään rakettitiedettä ole! Mihin niitä personal trainereita tarvitaan? Mä ainakin osaan kaiken tarvittavan ihan itse.

itseni tuntien tarvitsen sen kipinän sytyttäjän sekä tsempparin, joten olen siitä valmiks maksamaan! ja se etten ole lihaskuntoa kehittänyt niin saisin varmasti itselleni vahinko aikaiseksi jos menen vain salille treenaan ittekseni!

Yhteistyössä