Hei! Mä oon 30, yh, ja mulla on syöpä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anteeksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anteeksi

Vieras
<<<lienette nyt onnellisia kaikki te, joitten mielestä

-yh äidit on pohjasakkaa ja elää valtion tuilla -ei tartte enää kauaa mua katella. Ainoa tuki jota nostan, on lapsilisä ja elarit., isää kun ei kiinnosta maksaa.
Toisaalta, olen ollut tyhmä kun valitsin lasteni isäksi sen jonka valitisin -kohta pääsette siitäkin.

Harmi toisaalta, erttä mun lapset koituu valtion elätettäviksi, koska isää ei kiinnosta. Ja jos kiinnostaa, voitte olla varmoja, että rikollinen narsisti kasvattaa jälkeläisistään samanmoisia.

Mulla siis synnintaakka loputon, jota ei edes kuolemani poista. Olen pahoillan i. Tää oli mun elämä. En pystynyt parempaan.- Yritin kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anteeksi:
<<<lienette nyt onnellisia kaikki te, joitten mielestä

-yh äidit on pohjasakkaa ja elää valtion tuilla -ei tartte enää kauaa mua katella. Ainoa tuki jota nostan, on lapsilisä ja elarit., isää kun ei kiinnosta maksaa.
Toisaalta, olen ollut tyhmä kun valitsin lasteni isäksi sen jonka valitisin -kohta pääsette siitäkin.

Harmi toisaalta, erttä mun lapset koituu valtion elätettäviksi, koska isää ei kiinnosta. Ja jos kiinnostaa, voitte olla varmoja, että rikollinen narsisti kasvattaa jälkeläisistään samanmoisia.

Mulla siis synnintaakka loputon, jota ei edes kuolemani poista. Olen pahoillan i. Tää oli mun elämä. En pystynyt parempaan.- Yritin kyllä.

Joko tämä on sulle uusi ja todella käsittelemätön asia, tai sitten huono provo.

No anteeksi. En mollaa ketään, jos täällä on joku samassa tilanteesa, mielelläni tietäisin.. vertaistukea. En käy täällä usein.
Ja asia on minuller todellakin käsittelemätön -en voi tästä kenellekään kertoa.
Anteeksi että avauduin. Voin vaieta.

No anteeksi. En mollaa ketään, jos täällä on joku samassa tilanteesa, mielelläni tietäisin.. vertaistukea. En käy täällä usein.

No jos oikeasti on noin pyydän anteeksi epäilyäni. Toivottavasti tämä jota epäilin näkisi tämän ketjun. En taida viitsiä sanoa nyt oikeata nimimerkkiä kun en tiedä haluaako hän sitä.

Niin, teen siis saattohoitoa perheenjäseneni hyväksi kotona. Hän kuolee syöpään. Odotettiin että joúlua ei nää enää, mutta nyt näyttää menevän uuden vuodenkin yli.Kaikki eivät kuitenkaan kuole ja asioita voidaan hoitaa. Kun sait diagnoosin, saitko samalla vertaisryhmien tietoja? Vaikea on tukea ja ymmärtää jos et voi kertoa kenellekään. Ja miksi et voi? Syöpä on mikä on.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Hei toi anteeks pyytely alkaa suorastaan jo ärsyttämään! ryhdistäydy ja vastaa kysymyksiin jos kerran avasit suusi jotta sinun juttujasi voi uskoa lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuti:
Tällä palstalla ei saa huomiota anteeksipyytelemällä

Taisin tulla sitten väärään paikkaan. Anteeksi nyt sitten, poistun kyllä.

(... saitte mut sanattomiksi. toisaalta taas näen minne lapseni jäävät. unohtakaa koko aloitus. )

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on levinnyt kohdunkaulan syöpä.

Tätä vinkkiä olen antanut useammillekin, mutta edelleen siis suosittelen osoitetta www.cancer.fi ja sieltä osio "keskustelu" tms. Sain sieltä aikanaan paljon vertaistukea kun syöpäläisen omainen vielä olin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap poistuu samantein:
Hei toi anteeks pyytely alkaa suorastaan jo ärsyttämään! ryhdistäydy ja vastaa kysymyksiin jos kerran avasit suusi jotta sinun juttujasi voi uskoa lainkaan.

(... saitte mut sanattomiksi. toisaalta taas näen minne lapseni jäävät. unohtakaa koko aloitus. )

Et ollenkaan tullut väärälle palstalle! Ehkä vaan tänään on ollut täällä semmoinen päivä et sai epäilemään. Laitan kyllä linkkiä tälle joka voi vertaistukea ehkä antaa. Mutta älä mene pois!

Alkuperäinen kirjoittaja ap poistuu samantein:

Kyllä te muut palstalaiset olette sanoinkuvaamattoman ilkeitä. Näin te saatte karkoitettua ihmisen, jolle ehkä tämä oli ainut(?) palsta avautua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on levinnyt kohdunkaulan syöpä.

Voi p...
Mä olen todella pahoillani:(
Mun perheenjäsenellä on keuhkosyöpä molemmissa keuhkoissa, sekä ruokatorvessa.

Toivon että sinun tilanteessasi voitaisiin tehdä vielä jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Tämän aloituksen teet harmaana? Mustana olisi ehkä ollut parempi monestakin syystä :hug: ja voimia

^ehkä moni ei uskalla tehdä aloitusta mustana, varsinkin kun lukee näitä vastauksia? (en ole siis ap)

Tuossa aiemmin sanoinkin,harmi että teit aloituksen harmaana.Jos sinulla olisi ollut nikki,niin varmaan oisit saanut yv tai tukea.Harmaana vaan on tilanne niin toinen ja epäaito joillekkin.
2 Päivää sitten kohtasin täällä äidin joka onneksi oli mustana.Joten se rekkautuminen on kannattavaa.

Yhteistyössä