Hei miehet,mitä ihme hiiriä työ oikee ootte??!!Kyse vasektomiasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärttyakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärttyakka

Vieras
Mikä siinä miehet on kun sattuu palleihin jo ajatus siitä että niitä joku roplais sillä tavalla???Ihan oikeesti hei!!
Mikä ihme siinä voi olla niin hirveetä jos on ihan 100% varma että ette lapsia halua mutta vasektomia toimenpiteenä pelottaa niin hirveesti ja ajatuskin jo sattuu??!!!
Millane kipukynnys miehellä oikeen onkaan kun se ei kestä puudutuspiikin nipistystä?!?!?Loppu ei satukkaan kun puudutusaine vaikuttaa!!

Joo joo eri asia kun kyseessä on pallit!!!Mut...ihan oikeesti olkaa nyt miehet miehiä elkääkä mitää turhanpäiväsiä kitisijöitä et teistä ei oo enää sit mihinkää!!Onko sitä ennenkään kun niin tuommonen pikku juttu pallien nipsaseminen pelottaa ja ku SE SATTUUU...Voi kyynel!!

Ajatelkaa nyt...naista jota sattuu joka kuukausi menkkojen aikaan ja paljon.
Raskaus ajan kivut ja SYNNYTYS!!
No joo tähän työ sanotte ETTÄ IHAN ERI ASIA!!!!

No ei etes ole...siinä sit maailman suurimmassa kivussa kidut ja tohtorit työntää nyrkkiä perseesee ja katsoo kun sun perse repee!!!Siinä sit kuset ja paskot ku kaikki(MIEHESIKIN!!!)) katsoo ku itse tuskissas työnnät tavaraa pihalle,Siinä sitä menetetään yksityisyys jos jossain.Ja se ei muka satu niin kun pallien puudutuksessa pikku viillot...HOH HOIJAA MIEHET!!!IHAN OIKEASTI!!!

Elkää sit ikinä ihmetelkö miksi naiset kimpoilee seinille!!!Miettikää sillon ensiksi mikä ehkäsykeino teillä on käytössä!!Jos se on joku hormonaalinen...ni älkää ihmetelkö kun nainen:

-meilialat muuttuu
-SEKSIHALUT vähenee
-kärttyilee
-LIHOO

YMS YMS....SE johtuu 90 prosenttisesti siitä että naiset suojelevat itseään raskauksilta kun miehistä ei naisia suojelemaan siinä asiassa ole!!!

Pitkässä loppuelämän kestävässä suhteessa tuskin KUKAAN haluaa pelata kumien kanssa?!!

MIEHET menkää nyt itteenne ja ottakaa työkin vastuuta asioista!!!Tuo vastuu on niin helppo jättää naisen hartioille,mutta parisuhteessa se vastuu on MOLEMMILLA!!!

Kaikella hyvällä rakaat miehet...mutta olkaa nyt miehiä älkääkä mitää inisijöitä!!!
<3 <3 <3

semmoinen ihme sterilointi miehille joka voidaan peruuttaa halutessaan,
siinä injektoidaan jotain ihme vaahtoa sinne putkiin ja tämän johdosta ne pikku-uimarit menee vähän kuin silppurista läpi ja kuolee.
Vaahto poistetaan suolavedellä.

En tosin tiedä milloin tällainen tulee markkinoille.

Naisten piuhojen katkaisu on kuitenkin parempi kuin miehen, koska vaikka nainen eroaisi lastensa isästä, hän todennäköisesti ei koe tarpeelliseksi enää lisääntyä kun on ne parit jo pieraissut.

Miehillä asia on hieman eri, koska useimmiten eron yhteydessä miehen jälkikasvu jää entiselle kumppanille, joten hänen voimavarat vapautuu silloin myös uusille lapsille.

Multa vois viedä koko kohdun pois,mutta se ei ole niin yksin kertaista kun miehillä!
Naisen sterilisaatio on muutenkin PALJON kyseenalasempi kun miehen.Operaationa isompi ja hankalampi.
Pointtina olikin se et mitä hiiriä työ miehet ootte kun ette mitään kestä!!Naiset sit kahlaa hammasta purren kaikki....ei toivotut raskaudetkin kun hormonaalisetehkäsyt pettäää jne...Sit tehään vaan abortti jos vahinko käy!!!Ei se niin yksin kertasta oo...TAI ON MIEHILLE...kun sitä kaikkee ei omassa kropassa käy läpi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kärttyakka;28624313:
Multa vois viedä koko kohdun pois,mutta se ei ole niin yksin kertaista kun miehillä!
Naisen sterilisaatio on muutenkin PALJON kyseenalasempi kun miehen.Operaationa isompi ja hankalampi.
Pointtina olikin se et mitä hiiriä työ miehet ootte kun ette mitään kestä!!Naiset sit kahlaa hammasta purren kaikki....ei toivotut raskaudetkin kun hormonaalisetehkäsyt pettäää jne...Sit tehään vaan abortti jos vahinko käy!!!Ei se niin yksin kertasta oo...TAI ON MIEHILLE...kun sitä kaikkee ei omassa kropassa käy läpi!!!

olet katkera miehille biologiasta?
Minkä me sille voidaan että olette sellaisia vaivaisia paskoja.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Alkuperäinen kirjoittaja kärttyakka;28624313:

Eikös ole helpompi vain heittää se kortsu päälle? Ja luulen että kyse ei ole kivusta vaan ihan muusta. Luulen että mulla on 200 kertainen kipukynnys 99% naisiin verrattuna.

Ei mutta millaisia hiiriä on miehet jotka luopuu munistaan? Tosimies ei niitä poista. Kondomilla saa hyvin pantua sen mitä tarpeen.

Ja vai, että mamma lihoo pillereistä? :D kyllä se on se mussutus ja laiskottelu mikä lihottaa!

En ole mies mutta kyllä minä ymmärrän jos ei mies halua vasektomiaan. En minäkään halua sterilisaatioon. En ole katkera siitä että olen puskenut ulos synnytyksessä jotain niin että perse repiää. Se kuuluu synnytykseen eikä kenenkään ole pakko hankkia lapsia.

hän joka sitä sterilisaatiota kaipaa menee itse steriloitavaksi.

Ei taida olla käsitystä miehillä miten raskaan prosessin naisen elimistö käy läpi kun se kasvattaa TEILLE niitä lapsia sisällään!!!!Se yhden pienen solun tekeminen on pikku juttu siihen verrattuna että kasvattaa kokonaisen ihmisen!

Katkeruudesta en tiedä...mutta säälittäviä ruikuttajia työ miehet ootte kun ai tuli pipi!!Ni sit ei pysty ku makaa kanttu vei ja ruinuti ruinuti...ei nyt pysty ei kykene mihinkää ku on esim lämpöä 37.5.

Kuvittelette omaavanne korkean kipu kynnyksen kun ootte nii Olevinanne...mut tosi paikan tullen...moni mies puutuu... Sori!Näin se vaan on!

Juu kun on niin monessa suhteessa kyse juurikin siitä että kun kortsut ei ole se vaihtoehto jolla halutaan pelata vaan halutaan rentoa huoletonta seksielämää. :)

Minäkin ymmärrän miestä. Vasektomia on kuitenkin melko peruuttamaton ratkaisu. Mulle oli aikoinaan selvää, että en halua enempää kuin 2 lasta. Ja kaksi lasta tein. Silti en halunnut sterilisaatiota, koska ajattelin, että elämässä voi tapahtua jotain sellaista, että sittenkin haluaisi vielä lisää lapsia. Mun elämässäni ei tapahtunut, mutta olisi voinut tapahtua.

Juu mä oon todellakin oikeesti onnellinen ja iloinen siitä että oon saanut monta lasta kasvattaa sisälläni,etuoikeus kun miehet siihen ei pysty.Mutta kun lapsiluku on TÄYNNÄ! Ni...sit sen asian tajuaa...
VArsinkin jos tulee raskaaksi jo miehen tuoksun nuuhkasusta!!!

Kyllä ne miehet jotka TOSI miehiä on ei tarvihe niitä siemeniä mihinkään,kun ne halutut lapset on saatu!!!Kyllä TOSI mies on mies joka pystyy huolehtimaan tämmösistäki asioista!!

Ja seksistä kondomin kanssa...Kuka nauttii siitä??
Meillä kummiskin on halu nauttia seksistä täysillä,ilman raskauspelkoja lopun elämäämme!!

Ja jos ajattelee sterilisatiota niin että entäs jos joku lapsista kuolee...ni ei saa sit tehtyä uutta tilalle.
SAIrasta ajattelua...ei sitä pois kuollutta lasta mikään korvaa.Kyllää se lapsi on juuri se lapsi.

Ei mulla eikä mun miehellä ole tarvetta "täyttää tätä maata" lapsillamme.Mutta nää mitkä meillä on...on ne mitä meille haluttiin. :)

Elämä on tuonut...mutta myös vienyt.Mutta ne asiat mitkä meillä nyt on...ollaan niihin tyytyväisiä.

Ei mutta millaisia hiiriä on miehet jotka luopuu munistaan? Tosimies ei niitä poista. Kondomilla saa hyvin pantua sen mitä tarpeen.

Ja vai, että mamma lihoo pillereistä? :D kyllä se on se mussutus ja laiskottelu mikä lihottaa!

etkö ole ikinä kuullut vaikka unilääkkeiden lihottavuudesta? Miehenikin tietää tuollaiset ja on nuorempana käyttänytkin ja lihonnut. Laihtunut taas lopettaessaan. Olen lihonnut pillereistä jo 3 päivän jälkeen. Nestettä, mutta nimenomaan se turvotus saa näyttämään lihavalta. Enkä todellakaan syönyt sinä aikana edes ainutta karkkia. Lääkärissä on ihan sanottu tuo pillereiden nesteenkeräämisvaikutus ja yhdet pillerit eivät lihota vaan poistavat nestettä. Huono puoli niissä on se, että ovat nimenomaan ne pillerit joista on uutisoitu viimeaikoina vaarallisiksi kun tuossa eräs äiti kuoli. Aiheutti myös jäätäviä mielialahäiriöitä ja oma mieheni ne käski lopettamaan kun menin niin sekaisin. Sain vähän väliä raivareita ja oli tosi vaikea hillitä itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja kärttyakka;28624408:
Ja jos ajattelee sterilisatiota niin että entäs jos joku lapsista kuolee...ni ei saa sit tehtyä uutta tilalle.
SAIrasta ajattelua...ei sitä pois kuollutta lasta mikään korvaa.Kyllää se lapsi on juuri se lapsi.

Ei mulla eikä mun miehellä ole tarvetta "täyttää tätä maata" lapsillamme.Mutta nää mitkä meillä on...on ne mitä meille haluttiin. :)

Elämä on tuonut...mutta myös vienyt.Mutta ne asiat mitkä meillä nyt on...ollaan niihin tyytyväisiä.

Mä en ajatellut noin. Ajattelin niin, että saatan vielä joskus haluta yhden lapsen lisää. Esim tilanteessa, että on tullut ero/jäänyt leskeksi ja löytää uuden puolison, jolla ei ole yhtään lasta ja joka haluaisi kuitenkin lapsen. Silloin voisi harkita, että sen yhden lapsen vielä tekisi.

tuo kuume olikin esimerkki siitä kun miehelle tulee jtn...ni se puutuu hyvin helposti.Pieni kuume kaataa HYVIN uean miehen.Tosimiehenkin.

Vaikka omani on Oikeen TOSI MIES.Omilla jaloillaa seisova,rehti ja rehelline.Aito ja vilpitön.Hellä ja rakastava ja huolehtiva.Täydellinen mies minulle!!Rakastan!!

Mutta ihmettelen vaan miehien auh iiks mun palleihin ei voi kukaan koskee ku ne on nii pyhät ajattelua.Eikä yhtää osata ajatella sitä...mitä nainen joutuu pelkkiä niitä ehkäsypillereitä hakiessaan ja syödessään kärsimään.Herätkää miehet ja OLKAA MIEHIÄ!!!!

Oma MIEHENI.On vastuuntuntoinen ja tulevaiduusessa hoitaa ja ottaa vastuun asiasta.Minä nuorikkona saan elää ilman hormoonien tuomaa rasitusta.Ihanaa mieheni ihanaa!
Mutta Niin paljon kuulee kun tästä asiasta ollu paljon puhetta... kun miehet pelkäävät ja ovat ajattelemattomia....jne...

[QUOTE="vieras";28624416]etkö ole ikinä kuullut vaikka unilääkkeiden lihottavuudesta? Miehenikin tietää tuollaiset ja on nuorempana käyttänytkin ja lihonnut. Laihtunut taas lopettaessaan. Olen lihonnut pillereistä jo 3 päivän jälkeen. Nestettä, mutta nimenomaan se turvotus saa näyttämään lihavalta. Enkä todellakaan syönyt sinä aikana edes ainutta karkkia. Lääkärissä on ihan sanottu tuo pillereiden nesteenkeräämisvaikutus ja yhdet pillerit eivät lihota vaan poistavat nestettä. Huono puoli niissä on se, että ovat nimenomaan ne pillerit joista on uutisoitu viimeaikoina vaarallisiksi kun tuossa eräs äiti kuoli. Aiheutti myös jäätäviä mielialahäiriöitä ja oma mieheni ne käski lopettamaan kun menin niin sekaisin. Sain vähän väliä raivareita ja oli tosi vaikea hillitä itseään.[/QUOTE]

KIITOS tästä kommentista! :)

Mutta kun nimeomaa lapsia EI haluta yhtään lisää enään kun niitä on jo monta!
Oli sitten tilanne mikä tahansa!!!

Jossittelu ei auta tässä elämässä.Mutta kun aatellaan kun pelataan hormoonallisilla ehkäsyillä ja tullaan raskaaksi hyvinkin helposti silti...tulee niitä ei toivottuja lapsia väkisin...joudutaan tilanteeseen että pitääkkö lapsi vai ei...Jos pidetää jaksaako enään lisää lapsia?!Jos ei pidetä...joutuu silti kantamaan asiaa mielessää lopunelämää vaikka on napsinut niitä pillereitä tai asentanu kierukat tms oikeeseen aikaan vastuuntuntoisesti että ei tulisi ei toivottuja.

Pillerit on oikeesti MYRKKYÄ naisen elimistölle!Niinkun on uutisoitu...että pillereihin on ties kui moni nyt sit loppupeleistä kuollut...ni...No joo...ihmisiä kuolee muuhunkin...

mun mies on käynyt vasektomiassa koska hän oli varma siitä ettei halua enää lapsia. itse toimenpide oli nopea mutta kivulias. että ei se puudutuspiikki ollut se pahin osuus. ja siitäkin olen samaa mieltä että se käy joka haluaa olla steriili. :D

Lapsilukuni on täynnä. Kipukynnykseni on äärimmäisen korkealla, koska osaan sammuttaa pääni kaikelta muulta kivulta, paitsi migreeniltä, joka on pään sisäinen kipu ja peräisin suoraan saatanasta.

Mutta muniani ei sorkita. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja kärttyakka;28624472:

Jossittelu ei auta tässä elämässä.Mutta kun aatellaan kun pelataan hormoonallisilla ehkäsyillä ja tullaan raskaaksi hyvinkin helposti silti...tulee niitä ei toivottuja lapsia väkisin...joudutaan tilanteeseen että pitääkkö lapsi vai ei...Jos pidetää jaksaako enään lisää lapsia?!Jos ei pidetä...joutuu silti kantamaan asiaa mielessää lopunelämää vaikka on napsinut niitä pillereitä tai asentanu kierukat tms oikeeseen aikaan vastuuntuntoisesti että ei tulisi ei toivottuja.

Pillerit on oikeesti MYRKKYÄ naisen elimistölle!Niinkun on uutisoitu...että pillereihin on ties kui moni nyt sit loppupeleistä kuollut...ni...No joo...ihmisiä kuolee muuhunkin...

mene itse siihen toimenpiteeseen. ei kai se pahempaa voi olla kuin odotus ja synnytys. sen kai sä itekin tajuut. :D

Toisaalta akat on heti valittamassa, jos niitä tai niiden lapsia esim. vähän vetäisee tukasta, kun ne ei tottele. HEI HALOO! Kyllä naisten ja lasten tulisi hiukan kipua kestää, eikä heti olla vaatimassa eroa yms. Tekopyhiä tyyppejä.

Alkuperäinen kirjoittaja kärttyakka;28624472:

Noinhan sitä usein ajattelee, mutta jos ihminen tiedostaa sen, että tietyssä tapauksessa mieli voisi muuttua, niin sterilisaatio/vasektomia on silloin huono juttu. Mulla on hyvä ystävä, jolla oli 6 lasta eikä aikomustakaan tehdä yhtään enempää. Lapsiluku oli todellakin täynnä. Sitten tapasi lapsettoman miehen, rakastui ja alkoi yhteinen elämä. Mies kuitenkin toivoi edes yhtä biologista lasta, joten nainen teki tämän seitsemännen lapsensa. Vaikka oli ennen ko miehen tapaamista aivan varma, että ne kuusi lasta saa riittää, kun ikääkin oli jo yli 40.

Uskoisin siis, että kyse ei ole mistään kivun pelosta vaan yksinkertaisesti siitä, että mies - tai nainenkaan - ei halua tehdä niin peruuttamatonta päätöstä. Jotkut haluaa, mutta läheskään kaikki eivät.

Puhe onkin yleisesti miehistä jotka eivät voi ajatellakkaan että HÄNEN MUNIAAN SORKITAAN!! ;)

Aikasemmin käy ilmi että meillä ei tätä ongelmaa ole.;) Meillä on ratkasu tähän tulossa pian. :)

Mutta hyvin hyvin monella muulla parilla. :/

Nesteurvotus ei ole lihomista joten älä lässytä. Vaihtakaa nappeja niin kauan että löytyy sopiva tai poistattakaa kohtu niin ei ole syövän pelkoakaan siellä suunnalla.

Terve mies ei pallejaan poistata sillä aina voi tulla ero ja uusi elämä, tarve uusille lapsille jopa 60 vuotiaana, silloin kun entisen mamman ränni on aivan kuiva.

[QUOTE="vieras";28624416]etkö ole ikinä kuullut vaikka unilääkkeiden lihottavuudesta? Miehenikin tietää tuollaiset ja on nuorempana käyttänytkin ja lihonnut. Laihtunut taas lopettaessaan. Olen lihonnut pillereistä jo 3 päivän jälkeen. Nestettä, mutta nimenomaan se turvotus saa näyttämään lihavalta. Enkä todellakaan syönyt sinä aikana edes ainutta karkkia. Lääkärissä on ihan sanottu tuo pillereiden nesteenkeräämisvaikutus ja yhdet pillerit eivät lihota vaan poistavat nestettä. Huono puoli niissä on se, että ovat nimenomaan ne pillerit joista on uutisoitu viimeaikoina vaarallisiksi kun tuossa eräs äiti kuoli. Aiheutti myös jäätäviä mielialahäiriöitä ja oma mieheni ne käski lopettamaan kun menin niin sekaisin. Sain vähän väliä raivareita ja oli tosi vaikea hillitä itseään.[/QUOTE]

Yhteistyössä