Hei miehet,mitä ihme hiiriä työ oikee ootte??!!Kyse vasektomiasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärttyakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
keittiönoita Juu on mullakin tuttuja pareja joilla noin on käynty.Mutta se on ihan miten asian aattelee.
Itellä tää homma on niin...Mies ei halua kahta yhteistä enempää lapsia plus mitä minulla on aikasemmasta suhteesta.Mies on meillä ollut se joka on sanonut että ei..hänelle riittää nämä enemmän kun hyvin plus kolme enkelivauvaa.Minä enempikin tyhjäsylisyndroomasta kärsivänä kun niin monta vuotta on mennyt pienien lapsien kanssa eläessä,emmin yksinäni asiaa.Vaikka olen varma että en enää lapsia lisää halua monen erinäisen syyn takia.

Alkuperäinen kirjoittaja kärttyakka;28624517:
keittiönoita Juu on mullakin tuttuja pareja joilla noin on käynty.Mutta se on ihan miten asian aattelee.
Itellä tää homma on niin...Mies ei halua kahta yhteistä enempää lapsia plus mitä minulla on aikasemmasta suhteesta.Mies on meillä ollut se joka on sanonut että ei..hänelle riittää nämä enemmän kun hyvin plus kolme enkelivauvaa.Minä enempikin tyhjäsylisyndroomasta kärsivänä kun niin monta vuotta on mennyt pienien lapsien kanssa eläessä,emmin yksinäni asiaa.Vaikka olen varma että en enää lapsia lisää halua monen erinäisen syyn takia.
Nimenomaan se on miten asian ajattelee :) Miehillä tuo mahdollisuus tulla isäksi jatkuu vielä niin paljon kauemmin kuin meillä naisilla, että en yhtään ihmettele, jos mies ei siitä mahdollisuudestaan halua luopua. Koskaan kun ei tiedä, mitä elämässä tapahtuu.

Miehinen mies käyttää kondomia. Ja inhimillinen ihminen ymmärtää, että jokaisen keho on oma.

Vasektomiaan painostaminen ei ole yhtään sen oikeutetumpi asia kuin aborttiin painostaminen. Juu, kyse on yhteisistä lapsista, mutta jokaisella on oikeus kehoonsa.

Rivien välistä luettuna ja kirjoitusasusta päätellen voi helposti päätellä mille skaalalle ap:n älykkyysosamäärä sijoittuu.

Mutta itse aiheesta, vain TÄYSHÖLMÖ mies suostuu vasektomiaan. Miehen lisääntymisikä jatkuu koko eliniän, vaikka niitä lapsia ei enää haluaisi niin mitä esim.30-40 vuotias mies kuvittelee tekevänsä 20 vuoden päästä ja miten voi tietää miten elämäntilanteet muuttuu.

Kaikkein hölmöin on mies joka suostuu vasektomiaan millään tavalla naisen painostuksesta. Toisaalta niin tyhmän miehen on kyllä aivan sama vaikka lyödä pajavasaralla omat pallinsa paskaksi ettei ainakaan enää jatka idioottigeenejään.

Yhteistyössä