hei miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnetonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnetonta

Vieras
olen eronnut hiljattain ja nyt sitten sinkkuna pörränyt, muutamia kertoja päästänyt jonkun hemmon sänkyyni toiveissa kunnon seksiä, ja mitä vielä! joko miehillä ei seiso tai muuten hommasta ei tule mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!! mikä teitä miehiä vaivaa..ja aina puhutaan että miehet pettää jne eihän ne saa edes mitään aikaan, vai onkohan vika minussa?????

Olen samaa mieltä kanssasi,monet miehet on tosi onnettomia.Kun olet saanut suuseksillä peniksen vähän elämään,niin sisäänviennissä se on taikinaa.Osaisivat edes suullaan tyydyttää naisen , mutta ei.Jos joskus löytää jotain kohtuullista,mies on naimisissa.

Olen samaa mieltä. Oikeasti hyviä rakastajia on todella, todella todella harvassa.

Ja sitä paitsi ravintolat on pahin paikka etsiä seksiä - ""sekin"" tulee humalaan ja lötköttää vain ympipäisäään raatona jalkojen välissä.

olet todennäköisesti niin vitun ruma ja läski ettei kavereilla sen takia seiso! tällainen kovamunainen komea mies kuin minä ei tuollaisten läskiperseiden perään paljoa katsele! katso peiliin ennenkuin tulet tänne viisastelemaan tai tule tänne mun luo niin annan elämäsi kyydit!

Kiitos...tässä jo alkaa epäillä vaikka mitä....kehuvat kauniiksi ja hyvin säilyneeksi ja sporttiseksi ja sitten kun pitäs päästä asiaan niin...ääh eipä tapahdu mitään;-)

Olen muuten melko kaunis nainen..aika täynä jo kehuja mutta kai se on uskoa kun joka äijä sanoo samaa ja kyllä tiedänkin etten ole ruma ja hoikka olen ja urehillullinen , oma koti ja talous kunnossa, koulutus ja osaan käyttäytyä...ehkä se johtuukin siitä?? sinulta en kyytejä ottaisi...mieluummin ilman...

Hmm, taitaa olla väärä paikka ja väärät miehet kyseessä? Siinähän menee kunnon seksi pilalle jos kapakkatuliaisia. Eikös sinne juhlimaan ja lystin pitoon, tanssimaan ja rellestämään =) jos mukaan tartttuu niin voihan sitä sitten aamulla nautiskella pitkän kaavan mukaan.

Hmmm... Aika raakaa tekstiä tuo. Olisikohan tässä taas osansa sillä, että maailma on niin vääristyneen yliseksistinen, annetaan kuva, että kaikkien tulee olla aina ja joka paikassa valmiina konemaisesti.
Miten joku voi olettaa, että joku kännipäissä kapassa mukaan napattu urho on se maailman paras ja taitavin rakastaja. Eikös se ns. hyvä seksi perustu toisen ja toisen tarpeiden tuntemiseen? Jos eka kerralla pikatuttavuuden perusteella olettaa saavansa ""kunnon seksiä"", on kyllä musta aika hakoteillä koko jutun suhteen. Ehkä miehen itsetorjunta pelaa siinä vaiheessa eikä sillä seiso, säästyy siten vielä rankemmalta arvostelulta kykyjensä suhteen. Epäonnistumistahan ei sallita millään elämän alueella, olemmehan kaikki niin täydellisiä ja suorituksemme myös sitä.

Arvoisa Sorry,
en toki ihmettele sitä, että et haluaisi kanssakyytejä joltakulta kirjoittajalta. Kuten hokasit juttuketju alkoi jo lähestyä provosointia. Siitäpä tavanomaiset valvojat saavat ajatuksia linkoonsa. Etten sanoisi; eräiden kohdalla jopa mehumaijaansa.
T. VV.

Hyvä ""Ymmärrys""! Juuri noin. Eiköhän se juuri noin mene ihan oikeasti. Mutta miten sen saisi jotkut ymmärtämään.... Sitten vaan tulee haukut ja solvaukset päälle eikä se tilanne ainakaan parane....

taisi kolahtaa aika monen miehen nilkkaan? en usko että nainen ääneen arvostelee mutta saahan sitä ihmetellä..miehet niin esittää kovaa ja aikaansaavaa urosta ja kun oikeesti olis paikka lunastaa lupakset niin voi mikä pettymys..mutta en usko että nainen sitä paljastaa tai molllaa miestä..miettii vaan itsekseen että ""voi voi""

Yhteistyössä