Siis mä en jotenkin nyt saa järkeä tähän hommaan taas. Sillon viime lääkärissä (ke) paikat oli auki ja lääkäri sillon sano ett ei kannata ehkä kauaa ootella sitt kun supistukset alkaa, ett voi nopeaankin tapahtua kyseinen toimitus sitt kun on alkaakseen. Mutta: mulla on sen jälkeen ollut säännöllisiä supistuksia kahtena yönä plus eilen päivällä ja eilen alkuillasta oli tosi kova paine ja sellanen tukala meininki, ja yöllä sitt oli taas säännöllisesti 10 minuutin välein supistukset kunnes homma tyssäs siihen. Ja mulla on sellanen olo kyllä, että on saattanut paikat aueta lisääkin, mutt ei vaan etene tää homma. Aloin sitt miettiin että suunnilleen samalla tavalla on kyll käynyt edellistenkin kanssa: homma on aina tyssännut vähän jossain 5 sentissä, ja sitt sairaalassa on kalvojen puhkasulla vauhditettu.. Eiks ne vaan puhkea kaikilla itsestään? Mä oon vähän ootellut sitä vesien menoa, kun ei mulla kipujakaan juuri ole ennen sitä... Siks tuntuis vähän turhalta mennä mihinkään polille itkeen tätä asiaa. Ett joo, supistaa supistaa, mutta ei kipeästi. Nehän naurais mut pihalle. Tai sitt mulla on vaan uskon puute. :ashamed: