Hei, mikä biisi...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi itku

Vieras
Soi nyt usein Novalla, jännä ääninen nainen, laulaa jotain: mun sydän ei tunnu siltä kuin ennen... tai jotain sellaista... Tosi kiva biisi, mutta piru, kun en muista nyt yhtään enempää sanoja :(

Alkuperäinen kirjoittaja voi itku:
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Irinan biisi mutt en muista nimeä, enkä jaksa googlettaa. Hei, se nimi on Et huomaa tms.

KIITTI!!! Ihanaa, kun tajusit heti mitä tarkoitit, vaikka sanatkin muistin ihan pieleen :D!
Kiitos :)

Hyvä kun kelpasi. Itsellä soi pinttyneesti päässä juuri nyt "Mitä tapahtui Hokkasen Timolle, antoi periksi elämän ilolle " ... en haluaisi sen soivan päässä mutta oon kuunnellu paljon autoradioo ja kaikki noi pörrää nyt päässä...

Irinan biisi mutt en muista nimeä, enkä jaksa googlettaa. Hei, se nimi on Et huomaa tms.

KIITTI!!! Ihanaa, kun tajusit heti mitä tarkoitit, vaikka sanatkin muistin ihan pieleen :D!

Hyvä kun kelpasi. Itsellä soi pinttyneesti päässä juuri nyt "Mitä tapahtui Hokkasen Timolle, antoi periksi elämän ilolle " ... en haluaisi sen soivan päässä mutta oon kuunnellu paljon autoradioo ja kaikki noi pörrää nyt päässä...

Joo, toi on toinen biisi joka soi mullakin usein päässä :D
Vaikkakin mä kuulin sen ihan samoilla sanoilla kuin sinä, esikoinen (13v) mua opasti, että äiti hei, tiedätkö sä mitä ne tossa ihan oikeasti laulaa? Mä väitin, että Timppa antoi periksi elämän ilolle :) Esikoinen sitten oikaisi, että elämän himolle se taisi antaa periksi :(:D

Joo, toi on toinen biisi joka soi mullakin usein päässä :D
Vaikkakin mä kuulin sen ihan samoilla sanoilla kuin sinä, esikoinen (13v) mua opasti, että äiti hei, tiedätkö sä mitä ne tossa ihan oikeasti laulaa? Mä väitin, että Timppa antoi periksi elämän ilolle :) Esikoinen sitten oikaisi, että elämän himolle se taisi antaa periksi :(:D

Joo, musta tuntuu etten tajuu ollenkaan mitä siinä laulussa yritetään kertoo joten saletisti olen kuullut väärin. Mutta saitko sinäkin sellaisen kuvan että Timo olisi löytänyt rakastajan ? Siis ei rakastajatarta?

Yhteistyössä